כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

במקום הכי נחשב בחולון יוקם רובע עסקים חדש

יוקמו שני מגדלים בהיקף שטחי בנייה של כ-70,000 מ"ר בעירוב שימושים, שכוללים שטחים למסחר, לתעסוקה ורצפות לצורכי ציבור

במקום הכי נחשב יוקם רובע עסקים חדש בחולון -יוקמו שני מגדלים בהיקף שטחי בנייה של כ-70,000 מ"ר בעירוב שימושים, שכוללים שטחים למסחר, לתעסוקה ורצפות לצורכי ציבור.

ועדת המשנה לתכנון ולבנייה חולון אישרה שתי תוכניות משמעותיות לפיתוח העיר לאורך תוואי מערכת הסעת ההמונים שמתוכננת בעיר: קו המטרו M1 והקו הירוק של הרכבת הקלה. תוכניות אלה מהוות חלק מהמדיניות העירונית לפיתוח העיר, בהתאמה לתוכנית המתאר חולון 2040, שמנתבת את הפיתוח לאורך רחובותיה הראשיים של חולון, תוך עירוב שימושים ליצירת מרחב עירוני איכותי ופעיל וליצירת חוסן עירוני.

התוכנית הראשונה היא תוכנית למוקד תעסוקה ברובע העסקים ברחוב המרכבה, בכניסה לעיר מכיוון כביש מספר 4. התוכנית מציעה שני מגדלים בהיקף שטחי בנייה של כ-70,000 מ"ר בעירוב שימושים, שכוללים שטחים למסחר, לתעסוקה ורצפות לצורכי ציבור, בדגש על פיתוח מרחב ציבורי איכותי ומזמין תוך מיצוי מרבי של הקרבה לתחנת הרכבת הקלה, שעתידה לעבור בשדרות ירושלים. יזמית התוכנית היא ריאליטי קרן השקעות בנדל"ן והתכנון מבוצע על ידי משרד ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים.

התוכנית השנייה היא תוכנית שפרסמנו אותה אתמול (שני) הועדה המקומית חולון אישרה להפקדה בתנאים פרויקט התחדשות עירונית להקמת 538 דירות ברחוב המתחדש בחולון.

מדובר על פרויקט פינוי בינוי אותו מקדמת חברת קרדן ברחוב אילת בעיר במסגרתו צפויים להיהרס 4 בנייני מגורים הכוללים 128 יחידות דיור ובמקומם יבנו 6 מגדלים הכוללים סך של 538 יחידות דיור לרבות דיור להשכרה. מדובר במתחם בשטח כולל של כ- 11 דונם ועליו יוקם פרויקט בעירוב שימושים שיכלול בין היתר שטחי מסחר, משרדים ומבני ציבור.


מעיריית חולון נמסר: התוכנית שאושרה היא תוכנית להתחדשות עירונית ברחוב אילת 28-22 בשכונת נאות רחל, שממוקמת לאורך חלקו המערבי של רחוב אילת. התוכנית שואפת למצות את הפוטנציאל שקיים לאורך רחוב אילת ותוואי קו המטרו M1, כשדרה עירונית ראשית פעילה תוך העצמת זכויות הבנייה, עיבוי המסחר המקומי בקומת הקרקע ועירוב שימושים בתוספת שימושים ציבוריים, שטחים למסחר ולתעסוקה ותעדוף דיור מכליל. התוכנית מציעה פיתוח מתחם בעירוב שימושים משמעותי, כולל פינוי של 128 דירות ובנייה של כ-540 דירות חדשות, מתוכן כ-100 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח, ובתמהיל יח"ד מגוון שכולל כ-40% דירות קטנות. כל זאת בבנייה מרקמית ומגדלית סביב מערך שטחים פתוחים ומעברים ציבוריים לשימוש תושבי המתחם וכלל השכונה. במסגרת התוכנית ישולבו כ-1,000 מ"ר למסחר מקומי, כ-5,000 מ"ר לשימושי משרדים ותעסוקה וכ-3,400 מ"ר שטחים מבונים לצורכי ציבור, לכדי יצירת מתחם עירוני איכותי ופעיל. התוכנית משדרגת את המרחב הציבורי ומחזקת את השלד הציבורי הבנוי והפתוח באמצעות הרחבת גינת חיל השריון והוספת שטחים ציבוריים בנויים. התכנון שם דגש על חיזוק ההליכתיות והקישוריות שבין רחוב אילת לבין פנים השכונה (מזרח-מערב), מתן העדפה להולכי רגל ואופניים, אפיון הרחובות כעירוניים ברי קיימה ומתן מענה פרוגרמתי לצורכי ציבור, הן לתושבים הנכנסים והן לאזור המתחדש. יזמית התוכנית היא חברת קרד"ן נדל"ן ייזום ופיתוח בע"מ והתכנון מבוצע על ידי משרד מילוסלבסקי אדריכלים.

החברה דיווחה כי עד כה, מעל ל- 85% מבעלי הזכויות במתחם התקשרו בהסכמי פינוי בינוי, וניתן לגביו אישור מקדמי ותנאים להכרזה במסלול מיסוי. החברה פועלת כעת להתאמת הבינוי בפרויקט בהתאם להנחיות הועדה ולהפקדת תב"ע מעודכנת. להערכת החברה, צפוי להתקבל היתר בניה לפרויקט בתוך כ-3 שנים.

יוסי חזן, מנהל תחום התחדשות עירונית של חברת קרדן נדל"ן: "אנחנו שמחים ומברכים על החלטת הוועדה להפקיד את הפרויקט. מדובר בפרויקט ייחודי לעיר ולאזור, שנלווית לו עבודה חברתית רבה., הפרויקט ישנה בצורה משמעותית את איכות החיים של התושבים בשכונה. בהתאם לאסטרטגית החברה, אנו ממשיכים לפעול ולקדם מתחמי פינוי בינוי רחבי היקף בני מאות יחידות דיור. אנו רואים בפרויקטים מסוג זה חשיבות עליונה כיוון שהם מיטיבים עם התושבים, העיריה, והיזמים".

אמיר שטיינהרץ, עו"ד המייצג את הדיירים במתחם: "מדובר בתוכנית פורצת דרך אשר ביכולתה לשנות את פני העיר ואת עתידם של 128 בתי האב המיוצגים על ידי משרדנו. בעלי הזכויות יזכו להחליף את דירתם הישנה בדירה חדשה ומשודרגת עם ממ"ד חניה ומחסן ואף יזכו לתמורות נוספות אשר נקבעו במסגרת ההסכם המשפטי. הפרויקט הוא תוצר של שיתוף פעולה מוצלח של הדיירים, עירית חולון, חברת קרדן נדל"ן ומשרדנו ויוכתר כאחד הפרויקטים הגדולים והחשובים ביותר שידעה העיר חולון".

חברת קרדן נדל"ן, בבעלות קבוצת קרדן ישראל, ובניהולו של עמוס דאבוש, עוסקת בייזום ופיתוח פרויקטים למגורים ונכסים מניבים. כמו כן, עוסקת במתן שירותי בניה בפרויקטים לבניית מבני מגורים, מבנים מסחריים, מבנים ציבוריים ותשתיות באמצעות חברת אל-הר הנדסה ובניין בע"מ. החברה מעורבת בקידום ופיתוח פרויקטים בערים רבות בהן: ירושלים, תל אביב, בת-ים, חולון,אזור, באר יעקב, אשדוד, גן יבנה, גני תקווה, גבעת שמואל, נתניה, חדרה, בנימינה, רמת גן, רחובות, טירת הכרמל, חיפה, נהריה, עפולה ועוד.

קרדיט הדמיות: קסם הדמיות

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem