כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

התפרסמו נתוני הזכאות לבגרות בחולון

מהו אחוז הזכאות בחולון? ומה אחוז הנשירה?

מנתוני התמונה החינוכית לשנת הלימודים תשפ"א עולה תמונה מרשימה בזכאות לתעודת בגרות ותעודת בגרות בהצטיינות. בכל המדדים נצפתה עלייה וזאת למרות שנתיים שבהן התמודדה המערכת עם מגפת הקורונה. נתונים אלה משקפים את חוסן הצוותים החינוכיים, היכולת לנהל בזמנים של חוסר וודאות, עבודה מקצועית ונכונה של מנהלי בתי הספר. מתן מענה לצרכים שעלו מהשטח, מציאת פתרונות עירוניים במהלך המגיפה של מנהל החינוך ושל האגף לחינוך על יסודי.

89.2% מתלמידי העל יסודי (לא כולל תלמידי חינוך מיוחד), זכאים לתעודת בגרות. ביחס לשנת הלימודים תש"ף, עלתה הזכאות של תלמידי העיר ב3.6%.

ממוצע הזכאות לתעודת בגרות ברמה הארצית עומד על 76% ובקרב תלמידי העיר חולון –  ב13.2% יותר. עם תלמידי החינוך המיוחד הזכאות עומדת על 83.2% – גם כאן עלייה ביחס לשנת הלימודים תש"ף.

שיעור התלמידים הזכאים לתעודת בגרות בהצטיינות עומד על 13.9%. גם במדד זה יש עלייה מרשימה של 4.7%. עלייה נצפתה גם בזכאות ב-5 יחידות לימוד מתמטיקה ואנגלית: מתמטיקה 5 יחידות לימוד 23.2%  – עלייה של 3.1% – גבוהים מהארצי ב-6.6% (עם תלמידי החנ"מ 20.9%) ; אנגלית 5 יחידות 53.9% – עלייה של 2.2%  -גבוהים מהארצי ב–11% (עם תלמידי החנ"מ 49%).

חשוב לציין,  כי אחוז הנשירה בחולון הוא מהנמוכים בארץ ועומד על 0.3% כפי שהיה בשנה שעברה.


נתונים אלה משקפים עבודת עומק ומקצועיות של אנשי החינוך בעיר ובעיריית חולון הביעו סיפוק מהנתונים המרשימים וממגמת העלייה המתמשכת במדדים בכל שנה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן