כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

התפתחות דרמטית בפרשת גן נעמת בחולון

צפו בסרטון שהסעיר את חולון והמדינה

התפתחות דרמטית בפרשת גן נעמת בחולון.

בשעות הבוקר העלנו בפרסום ראשון על על הדרמה והמהומה שהתרחשה היום במעון נעמת בחולון.

כעת רשת נעמת יצאה בהודעה להורי הגן:

ור נעמת, חגית פאר, הודיעה כי מחר(רביעי) לא ייפתח מעון נעמת בחולון במחאה על גילויי הגזענות הקשים נגד נשות צוות חינוך ערביות הבוקר. החל מיום חמישי תסגר כיתת התינוקות בשל מחסור בעובדות. פאר הודיעה על כך במהלך סיור במקום ושיחה עם צוות המעון. העובדות שספגו את המתקפות הודיעו שאין בכוונתן לחזור לעבוד בו מחשש לביטחונן.

יור נעמת, חגית פאר:


״מעונות היום הם מוסדות חינוך הפועלים מתוך ערכים של סובלנות וכבוד האדם. לא נאפשר לרוחות רעות של שנאה ופילוג להכניס רגל בפתח המעון. אנו אחראיות לביטחון העובדות שלנו, נשות החינוך המסורות. אני לא מתכוונת לאפשר מציאות שבה עובדות חוששות להגיע למקום עבודתן וסופגות מתקפות שמדיפות ריח רע וחריף של גזענות ולא נאפשר חשיפת הילדים הרכים למסרים של שנאה. המסר שנעמת מעבירה היום הוא חד וברור- אפס סובלנות כלפי גזענות. לא אצלנו״.

תחילת הפרשה כאשר הורים ממעון אודם בחולון השייך נעמת זעמו וכעסו מכיוון שהובאו לגן 4 מטפלות ממזרח ירושלים ללא ידיעתם
לטענתם לא עדכנו את ההורים ומנהלת הגן.
המטפלות נכנסו ללא ידיעת והסכמת ההורים, נודע לנו כבדרך אגב שהן בילו יום שלם עם ילדינו בכל כיתות הגן. והמטפלות הסתודדו בשירותים במהלך היום וצחקו כל היום על כל מה שהמטפלות הותיקות אמרו להן לעשות.
הבוקר הגענו לגן קבוצת הורים גדולה במטרה לפתור את הנושא מול מפקחת המעון.
נתקלנו באטימות מוחלטת, חוסר הבנה, הכלה ואמפטיה כלפיה הורים והילדים.
היא מקבלת אותן למעון למרות התנגדותנו המוחלטת.
נכון לעכשיו לא אפשרנו להן כניסה למעון, זה לא מרתיע את המפקחת ואנו ההורים לא עוזבים את כניסת הגן מפחד שיחזירו אותן ברגע שנלך.

תגובת רשת נעמת:

יור נעמת, חגית פאר, בהמשך לאירוע חמור שהתרחש בשעות אלו במעון נעמת בחולון, במהלכו הורים חוסמים את הכניסה למעון, אינם מאפשרים את כניסתן של עובדות ערביות למעון ודורשים את סילוקן בשל היותן ערביות:

״גזענות ואפליה מכל סוג- לא בבית ספרנו. בושה וחרפה. אנו נגן על זכותן של כל העובדות שלנו לעבוד ללא קשר למוצא שלהן או לדת שלהן- מדהים שצריך בכלל להבהיר זאת במדינת ישראל של שנת 2022. העובדות במעון נאלצו ללחוץ על לחצן המצוקה בשל תחושת האיום עליהן״

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן