כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

א. זיתוני קיבלה היתר בנייה למגדל השני בשכונת פארק הים החדשה בבת ים

שני המגדלים יתנשאו לגובה של 29 קומות ויכללו 113 יחידות דיור חדשות

א. זיתוני קיבלה היתר בנייה למגדל השני בשכונת פארק הים החדשה בבת ים

חברת א. זיתוני מדווחת כי קיבלה היתר בנייה להקמת המגדל השני בשכונת פארק הים החדשה בבת ים, ותחל בקרוב בעבודות בשטח. הבנייה של הבניין הראשון כבר בעיצומה.

שני המגדלים יתנשאו לגובה של 29 קומות ויכללו 113 יחידות דיור חדשות. המגדלים ימוקמו בראש שדרת המגדלים בשכונה אשר במרכזה פארק ירוק שישתרע עד חוף ימה של העיר, הם צופים לפארק וקרובים לחוף הים, ותמהיל הדירות כולל דירות 4-5 חדרים ופנטהאוזים מפוארים.

שכונת פארק הים הינה רובע המגורים החדש בעתודת הקרקע האחרונה בעיר בת ים. השכונה נבנית בדרום מערב העיר בקו ראשון לים ומשלבת עירוב שימושים הכולל מגורים, מרכזי בילוי, תעסוקה ופנאי. השכונה תכלול כ-4,000 יחידות דיור, מרכז בילויים וקניות, מרכז תעסוקה ומסחר מודרני, מתחם מלונות, פארק חוף, מרכז אקדמי, מרכז ספורט חדשני, מבני ציבור ותרבות ועוד.

לדברי אבי זיתוני, מנכ"ל חברת א.זיתוני, "אנו שמחים על קבלת היתר הבנייה וצפויים לעלות בקרוב על הקרקע. שני מגדלי המגורים יציבו סטנדרט מגורים גבוה עם הנוף הכי פתוח בשכונת פארק הים. השכונה תשנה את פניה של העיר בת ים, היא תוסיף ליוקרה של העיר ותעלה את קרנה בשנים הקרובות. אין לי ספק שרוכשי הדירות ייהנו מהשבחה נאה לנכס שלהם".


שכונת 'פארק הים' החדשה תוכננה בצורת קשת כך ששדרת מגדלי המגורים תיבנה סביב פארק ירוק רחב ידיים שממנו תהיה גישה פתוחה ישירות לרצועת חוף עוצרת נשימה ותוססת שכוללת חיי פנאי ותרבות. גם הנגישות לשכונה אופטימלית – היא מוקפת בכביש רחב המאפשר כניסה ויציאה נוחה לשאר השכונות בבת ים ולראשון לציון, היא במרחק נסיעה קצר מנתיבי איילון ומתחנת הרכבת משה דיין בראשון לציון או קוממיות בבת ים. גם הקו האדום של הרכבת הקלה אשר אמור להתחיל לפעול השנה, יאפשר גישה מהירה לשכונה ומחוצה לה. יתרון נוסף של השכונה הינה הקירבה למתחם האלף במערב ראשון לציון, הנמצא היום בתהליכי פיתוח ובנייה, כמו גם קירבה למוקדי בילוי ופנאי כמו הסופרלנד ומתחם בתי קולנוע

קרדיט-3DIVISION

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem