כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סניף יד שרה חדש נחנך במרכז הרפואי שמיר אסף הרופא

פרוט הזמנים והמועדים בהם יהיה ניתן להשאיל ציוד רפואי

סניף יד שרה חדש נחנך במרכז הרפואי שמיר אסף הרופא בהשתתפות ד"ר אסנת לבציון קורח מנהלת המרכז הרפואי שמיר וההנהלה, מייסד יד שרה הרב אורי לופוליאנסקי ומנכ"ל יד שרה הרב' משה כהן ( בתמונה) ונכבדים רבים נוספים.

בסניף החדש, הנמצא בסמיכות לבניין אשפוז יום אונקולוגי ישנו ציוד השאלה במגוון תחומים- מציוד עזר ליולדת ועד עזרים למטופלים אורתופדיים ולקשישים. הסניף יעמוד לרשות המטופלים ובני משפחותיהם בימים א-ה בין השעות 10:00-14:00 ובטלפון 6444*.

הרב אורי לופיליאנסקי, מייסד יד שרה: "יצחק ושולמית שמיר הוקירו והכירו היטב את יד שרה , צניעות אפיינה את שניהם . ראש הממשלה היה איש הברזל בהגנה על ארץ ישראל ורך וקשוב בין אדם לחברו – מנצ' אמיתי ואכפתי פשוטו כמשמעו. ברוח זו נוהגת כיום הנהלת המרכז הרפואי אשר הצהירה בחזונה כי מטרתה לתת רפואה מקצועית איכותית וחדשנית מצד אחד ולדאוג לשירות טוב למטופל ולבני משפחתו מצד שני.
אני שמח שמהיום אנשים המאושפזים כאן בשמיר, יוכלו לחזור הביתה עם הציוד הנדרש במענה המיידי ובנגישות מקסימלית".

ד"ר אסנת לב ציון קורח, מנהלת המרכז הרפואי שמיר: " אנו מטפלים באוכלוסיה גדולה והטרוגנית מכל אזור השפלה והמרכז. המרכז הרפואי מונה היום מעל 900 מיטות אשפוז ומחבק את כלל האוכלוסיות כשפנינו לתוכניות פיתוח נרחבות והגדלה משמעותית של בית החולים. אנו פועלים כל העת להיות בחירה הראשונה של המטפל והמטופל ומאמינים בעבודה רבה וקשה של מתן רפואה אנושית פורצת דרך ומתן חווית שירות טובה למטופל ובהזדמנות זו אני מודה מעומק הלב לרב אורי לופליאנסקי ולרב' משה כהן ולכל האנשים הטובים המתנדבים בארגון יד שרה על שיתוף הפעולה המבורך והתוצאה המרשימה של סניף גדול יפה ומרווח המציע מגוון רחב של עזרים למטופלים ולבני ביתם שיקלו על החלמתם ותפקודם היומיומי.
תודה רבה לכל העושים במלאכה ושנה טובה ובריאה לכל בית ישראל."

קרדיט:בית החולים שמיר אסף הרופא

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן