כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עדכון מיוחד ממשטרת ישראל בנוגע לארוע הרצח בחולון

צפו בסרטון עדכון מיוחד של סגן מפקד מחוז ת"א, תת ניצב דוד פילו

עדכון מיוחד ממשטרת ישראל בנוגע לארוע הרצח בחולון.

שעות אחה"צ התקבל במוקד המשטרה דיווח על קשישה (84) תושבת חולון שהותקפה ע"י אלמוני ברח' החשמונאים. גורמי רפואה שהגיעו לזירה, ביצעו פעולות החייאה שבסיומם נאלצו לקבוע את מותה.

כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה והחלו בחקירת האירוע כאשר מחקירה ראשונית בזירה עולה החשד כי מדובר ברצח, ובשלב זה נבדקים כל כיווני החקירה האפשריים.

בסיום הערכת מצב שקיים בזירה סגן מפקד מחוז ת"א, תת ניצב דוד פילו, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית במחוז ת"א.

מאז האירוע כוחות משטרה רבים מבצעים סריקות נרחבות אחר החשוד במעשה שזהותו טרם ידועה בשלב הזה.


מספר שעות קודם לעדכון פרסמנו כאן על החשד לארוע הרצח בחולון:

תקציר הארועים:

מדוברות המשטרה (יפתח)נמסר:

לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח על תקיפת קשישה (85) ברח' החשמונאים בחולון. גורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותה של הקשישה. כוחות משטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות.

מדוברות מד"א נמסר שבשעה 16:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על אישה מחוסרת הכרה ברחוב החשמונאים בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה ללא סימני חיים וקובעים את מותה. טל

החובשים של מד"א דניאל גיאת ונתן רוס סיפרו: "הפצועה שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלות מדממות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה."

קרדיט:משטרת ישראל,מד"א

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן