כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

WOK& SUSHI HONO הגיעה לחולון

טור הקולינריה מאת רואי פרסול

WOK& SUSHI HONO הגיעה לחולון-טור הקולינריה מאת רואי פרסול

מי לא אוהב סושי? הילד שלי בן השלוש, מסתבר.

קראתי ראיון עם איזה שף מפורסם שסיפר שהילדים שלו הפכו לפודיס כבר בגיל הינקות. איך האכיל אותם בסביצ'ה ישר לפה, איזה סושי נישנשו בגיל שנתיים וכמה התלוננו כשהגיש להם פירה בלי כמהין. קראתי וחשבתי על נועם שלי, שפסגת הקולינריה מבחינתו היא פרוסה עם ריבה שהוא מקבל בצהריים בגן, מסעדה בשבילו היא הפיצרייה השכונתית, וכשרוצים ממש לחגוג מגזימים עם נקניקייה בלחמנייה. קראתי ואמרתי לאשתי: אם הילדים של השף הזה מסוגלים ליהנות מסושי, גם הילד שלנו מסוגל. חייבים לפתח אותו קצת קולינרית.

כמה ימים אחר כך שמעתי שבימים אלו נפתחה בחולוןWOK &SUSHI HONO- מסעדה אסייתית כשרה. הרשת עצמה מספקת מגוון רחב של מנות אסייתיות קלאסיות כגון סושי, מוקפצים, סלטים ומרקים שנבחרו בקפידה והותאמו לחיך הישראלי. במסעדה החדשה האורחים יוצאים למסע קולינארי מסקרן סביב המנות האייקוניות של המזרח הרחוק שקיבלו אינטרפרטציה ים תיכונית הכוללת בין השאר שימוש בחומרי גלם לוקאליים כגון פיסטוקים קלויים, שערות קדאיף, פקנים מסוכרים, צ'יפס בטטה ועוד, וזאת תוך הקפדה חסרת פשרות על בחירת חומרי גלם מובחרים וטריים ושימת דגש על שרות מעולה.

זה בדיוק מה שהייתי צריך כדי להעמיס את המשפחה ולנסוע לפרימיום סנטר, שם ממוקמת המסעדה. "היום", אמרתי לנועם כשנסענו באוטו בדרך למסעדה, "החיים שלך הולכים להשתנות. היום תטעם בפעם הראשונה סושי. הגיע הזמן שתתפתח לטעמים חדשים".


"הוא לא שומע אותך", אמרה אשתי באדישות, "הוא באמצע פרק של סמי הכבאי בטלפון שלך".

הגענו להונו, וכבר מבחוץ הניחוחות האסייתיים גירו לנו את בלוטות הרוק. המקום קטן ככה שלא משנה איפה תשבו – המטבח ממש מולכם ואתם יכולים לראות את הטבחים מכינים לכם את האוכל בכל זמן.

כבר בכניסה אהבתי את היעילות: אין צורך לעלעל בתפריט מייגע ולהתחבט מה להזמין. מסך מגע ענקי מחכה לכם בכניסה, ולידו בחור ידידותי שמסביר לכם איך לבצע את ההזמנה. מזמינים בקליק ומתיישבים בשולחן.

לי היה חשוב שנועם יטעם כמה מנות אסייתיות שונות ושייחשף לטעמים חדשים, אז החלטתי להזמין כמה מנות ראשונות. הלכנו על דים סאם בשרי (30 שקלים לארבע כיסונים), אגרול צמחוני (25 שקלים), סיגר אסאדו (49 ₪) וגיוזה מטוגנת (30 ₪ לארבע).

הדים סאם המאודה הרגיש לו מוזר כשנגע בו והאגרול הצמחוני בוטל מיד על הסף בגלל חתיכות גזר שבלטו בצבעם הכתום. מצד שני, הגיוזה והסיגר היו סיפור הצלחה של ממש. נועם אהב את שתי המנות ואפילו ביקש מנת סיגר נוספת. 50% הצלחה עד כה.

לעיקריות הזמנו פרפל WOK – אטריות סלק, סלמון בטריאקי, ברוקולי, פטריות, בצלים, עשבי תיבול וקשיו ברוטב סויה שום (67 ₪), ושני רולים של סושי: סופיסטוק – רול 8 יח' סלמון אפוי, טמאגו ואבוקדו במעטפת סלמון נא מיונז יפני ופרורי פיסטוק (55 ₪), וסושי קדאיף רול – רול 8 יח' סלמון אפוי, גבינת שמנת צמחית, אבוקדו ושיטאקי במעטפת סלמון נא, קדאיף, טריאקי ועירית (58 ₪).

אין לי מה למתוח אתכם. נועם הסתפק בסיגר. הצבע של אטריות הסלק (סגול מן הסתם) גרם לו לפסול את המנה ואת הסושי הוא לא הסכים אפילו להריח. כמובן שהתבאסתי, אבל אחרי דקה בערך זה עבר לי, כי הבנתי שנשאר לי יותר אוכל, אז בעיה שלו וזה. אנחנו, בניגוד לרודן הקטן, נהנינו מאוד מהמנות.

ונועם הקטן? זה שהיה שבע אחרי הסיגר? מסתבר שממש כמונו (וכמוכם..) לקינוח יש לו קיבה נפרדת. הזמנו קרמינו בייגלה (39 ₪), שזו מעין עוגת שוקולד / נוגט, מלוחה ומתוקה בכל ביס, שעד עכשיו אני לא מבין בדיוק מה היה בה, אבל כמובן שלא נשאר פירור.

המחירים שפויים, המנות יוצאות מהר, והמקום בנוי למשלוחים, ככה שאתם לא חייבים ממש לצאת מהבית.

עסקיות- בימים א'- ה' בין השעות 10:30-17:00 בישיבה או בT.A (לא במשלוחים). על כל מנה עיקרית שבוחרים מוסיפים 4 ₪ ומקבלים מנה ראשונה או שתיה.

כשר

רחוב המשביר 1 חולון. להזמנות 2919*

קרדיט:גל זהבי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן