כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לא תאמינו איך תוכנית הבנייה שאושרה תשנה את הכניסה הראשית לחולון

עשרות בניני רכבת יהרסו ובמקומם יוקמו מגדלים ותוספת של 2,986 יחידות דיור

לא תאמינו איך תוכנית הבנייה שאושרה תשנה את הכניסה הראשית לחולון-עשרות בניני רכבת יהרסו ובמקומם יוקמו מגדלים ותוספת של 2,986 יחידות דיור

תכנית המתאר להתחדשות עירונית במתחם קוגל בחולון של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית בשיתוף עם עיריית חולון אושרה להפקדה.

התוכנית, אשר צפויה להסדיר, לייצר ודאות ולהאיץ את ההתחדשות העירונית של מתחם נרחב זה, בו עתידה לעבור רכבת קלה, כוללת תוספת של 2,986 יחידות דיור, עם הקצאת יחידות דיור לדיור בר השגה בהשכרה לטווח ארוך, כ-7 דונם עבור מבני ציבור, עירוב שימושים עם כ-2600 מ"ר עבור שטחי מסחר, כ-10,000 מ"ר עבור שטחי תעסוקה וכ-23 דונם של שטחים פתוחים.

אלעזר במברגר, מנכ"ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית: "תכנית המתאר שאושרה מספקת יסוד חזק למימוש תהליכי ההתחדשות באופן מהיר ומיטבי עבור תושבי העיר. הבנייה סביב הרכבת הקלה והגישה לתחבורה ציבורית איכותית, משמעותה הגברת הכדאיות הכלכלית של המתחם ונוחות רבה לאוכלוסייה הצומחת. שיתוף הפעולה של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית יחד עם העירייה מספק תכנון מתכלל, הלוקח בחשבון את תפקודו של המתחם לאחר ההתחדשות לצד שמירה על האופי והבנה של צורכי הקהילה. מגמת עירוב השימושים והיצע יחידות הדיור המגוון, משרת את החיוניות השכונתית לאורך כל שעות היום ומאפשר לחזק אותה על ידי גיוון האוכלוסייה".

מוטי ששון, ראש עיריית חולון: "תוכנית ההתחדשות של שדרות קוגל מיישמת את שגובש בתכנית המתאר ״עיר רשת רב מוקדית״, כאשר אנו מחדשים ומחזקים את רשת הרחובות לאורך הרכבת הקלה בהתחדשות אמיתית, הכוללת עירוב שימושים ומרחב ציבורי נדיב. הנחיתי את מינהל ההנדסה לייצר תכנית שבה מגוון טיפוסי דירות לרבות דיור להשכרה, שטחים ציבוריים פתוחים ומבונים, מסחר ותעסוקה. דגש רב ניתן לנושא העצים הקיימים, ואנו נחדש את המרקם הבנוי תוך שמירה מקסימלית על הצמחייה הקיימת וכן פיתחנו מערכת חדשנית לניהול הנגר העילי. העיר חולון קיבלה תכנית חדשנית ופורצת דרך".


קרדיט:אלונים גורביץ' ו-Viewpoint

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem