כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ארוע חריג בנתב"ג

רכב שנגנב מאזור בת ים נהוג בידי פלסטיני תושב אזור רמאללה פרץ את המחסום וניסה לדרוס מאבטח

ארוע חריג בנתב"ג-רכב שנגנב מאזור בת ים נהוג בידי פלסטיני תושב אזור רמאללה פרץ את המחסום וניסה לדרוס מאבטח

דובר רש"ת מוסר:
נמל התעופה בן גוריון פועל כעת כבשגרה וללא עיכובים או איחורים בלוח הטיסות

לאחר תחקיר ראשוני של מנהל נתב"ג: הלילה סמוך לשעה 01:15 רכב שנגנב מאזור בת ים נהוג בידי פלסטיני תושב אזור רמאללה בשנות השלושים לחיו מגיע לשער מכיוון תל אביב ופורץ במהירות את המחסום .

מאבטחי השער הפעילו את מחסומי העצירה – הרכב ממשיך בנסיעה פונה לכיוון שער צפוני (פתח תקווה) . באותו הזמן מאבטח שמגיע מכיוון שער צפוני מבצע חסימה –
נהג הרכב מנסה לעקוף את הרכב החוסם ומנסה לדרוס את המאבטח. המאבטח ביצע ירי ופגע ברכב. הרכב נעצר והנהג נימלט מהרכב ובסריקות שנעשו על ידי כוחות המשטרה והאבטחה נלכד כשהוא מסתתר בשיחים.

הדורס הועבר לחקירת כוחות הבטחון. בתחקיר ראשוני שבוצע על ידי מפקדי מרחב נתב"ג חטיבת אבטחה ומנהל נתב"ג עולה כי הכוחות פעלו בנחישות ובמקצועיות תוך הפעלת שיקול דעת בשיתוף פעולה ראוי לציון בין כוחות האבטחה לשוטרי מרחב נתב"ג.


מנכ"ל רש"ת חגי טופולנסקי אמר הבוקר – תפקוד מבצעי ומקצועי הכולל חתירה למגע ופעולה מקצועית הראויים לכל הערכה, ישר כח , גאים שאלו כוחותינו וזו הרמה המקצועית שלהם כמו כן נבצע תחקיר מבצעי לצורך הפקת לקחים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem