כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הכירו את חבר המועצה החדש בעירית חולון-אלרון פנחס

ראיון בכורה ובלעדי לאתר goitem

הכירו את חבר המועצה החדש בעירית חולון-אלרון פנחס-ראיון בכורה ובלעדי לאתר goitem

בישיבת מועצת העיר חולון, שהתקיימה ב 2 באוקטובר הושבע חבר מועצה חדש – אלרון פנחס – הוא מחליף את חברת המועצה דר״ קרן גונן שיוצאת ללימודים באוקספורד.

ספר לנו על עצמך

שמי אלרון בן 52, נשוי ואב לתום, הראל והילה. מקפיד על תזונה בריאה וכושר – צמחוני. מאמין שחייבים לשפר את יחסי הגומלין בין האדם לסביבה.

מה אתה עושה בחיים?


מנהל מערכות המידע ומערך הסייבר של קבוצת לידור. רב סרן במיל׳ ביחידה מובחרת של חיל האוויר.

מה עשית עד עכשיו בחיים הציבוריים?

פעיל חברתי,
מילא תפקידי :
ס. יו״ר הנהגת ההורים של חולון,
יו״ר הנהגת הורי ביה״ס רביבים,
ומתנדב בבית השנטי.
חבר בעמותת "נקודת ציון" המקימה פלטפורמה דיגיטלית-חברתית לתיעוד מורשת צה"ל לדורותיו.

ממובילי המאבק, להסרת האנטנה הסלולרית באורט חולון, מאבק שהביא להסרת הפאנלים שפונים לבית הספר, הקים לפני עשור את אתר האינטרנט של הנהגת ההורים העירונית של חולון, מה שהביא אותה לתודעת רבים והפכה לשם דבר בארץ. בהמשך הקים את דפי הפייסבוק של הנהגת ההורים, וגני הילדים וסייע רבות לפעילים למען ילדים עם צרכים מיוחדים. הפיק ארוע לגיוס תרומות למען חולת הסרטן שני מגריסו, וסייע להורים וילדים רבים מול מינהל החינוך.

מה אתה מקווה להשיג במועצת העיר?

המטרה העיקרית שלי היא להביא לכך שעירית חולון תאפשר לכל ילד למצות את הפוטנציאל האישי הגלום בו! לאפשר לו בחירה חופשית, אם בלימודים עיוניים, לימודי מקצוע, אם בספורט ואם באמנות. לשם כך, יש לפתוח את איזורי הרישום, לפתוח בתי ספר מקצועיים ולשדרג את תשתיות החינוך בעיר. פעמים רבות פונים אלי הורים הנתקלים באטימות מצד גורמים בעירייה. זה לא מקובל! עיריית חולון צריכה להתנהל בדיוק כמו חברה פרטית בה הלקוח – התושב – הוא המלך! במצב השירות הנוכחי אם חולון הייתה חברה פרטית לא היו לה לקוחות!

מינהל החינוך צריך לגלות אמפטיה ורגישות לצרכי ילדי העיר בכלל ולחינוך המיוחד בפרט! נושא ההסעות של החינוך המיוחד חוזר על עצמו כל שנה מחדש, חייבים לשים לזה קץ ולמצוא פתרון בר קיימא. במינהל החינוך חייבים להבין כי ההורים אינם אוייב כי אם שותפים לדרך, וכי ביקורת הורית רק גורמת להם להיות טובים יותר!

הייתי רוצה שבכל גן ילדים תהיה ׳מאמא׳ שתבשל לילדים אוכל טרי וחם במקום האוכל התעשייתי אותו הם מקבלים כיום.
יש להעניק לסייעות תנאים של עובדי עירייה ולבצע פעולות נוספות שיהפכו משרה זו לאטרקטיבית בעירנו, להרים ידיים ולהגיד יש מצוקת כוח אדם בכל הארץ זה לא פתרון!
יש להציב מצלמות בכל גני הילדים, יש יותר מידי אירועי אלימות שמציבים את ילדינו בסכנת חיים ממשית!

יש להקל על תושבי העיר בנושא מצוקת החניה. נכון להיום במקום לפעול להגדלת שטחי החניה העירייה דואגת להגדיל את קופתה ושולחת את פקחיה, בכך הרשות מענישה את תושביה פעמיים שגם כך מתקשים בחיי היום יום. אם לא די בכך במקומות כמו תיאטרון חולון ששופץ והושקעו בו 35 מיליון שקל לא הושקע שקל אחד על מנת לסייע למצוקת החניה של תושבי השכונה, נהפוך הוא, השיפוץ רק החמיר את הבעיה. כנ״ל בשדרת המגדלים, שכונה חדשה שמתוכננת מהיסוד ושוב התכנון העירוני לוקה בחסר, וכבר ניכרת בעיית חניה ובעיות רבות נוספות. יש להקים צוות יעודי לאיתור והכשרת שטחי חניה.

ההתעלמות מצרכי התושב היא תופעה שחוזרת על עצמה בשכונות רבות בעיר, שכונות שמבקשות מקלטים, בתי כנסת מתנ״סים, הצללה בגנים ציבוריים, התושבים לא מקבלים תשובות ונופלים על אזניים ערלות.
אין שקיפות בפעולות העירייה, היא מתנהלת בתחושה של אני ואפסי עוד, התושב נותר מתוסכל כי הוא לא מקבל תשובות כפי שמגיע לו, זה לא תקין !

חייבים לסייע לעסקים באיזור סוקולוב, העברת מרכז העיר, הקורונה ועכשיו עבודות הרכבת הקלה פגעו בהם קשות ועל הרשות והתושבים לסייע להם לעבור תקופה זו!

יש תחושה שנעשות פעולות רק כדי להשתיק את התושבים ללא כוונה אמיתית, למשל ׳כרטיס התושב׳ שלא יצקו לתוכו תוכן. אין שום סיבה שתושבי העיר לא יקבלו הנחות בכל מוסדות התרבות, הפעילויות, הבריכות העירוניות והאירועים המתקימים בעיר. הארנונה אותה משלמים תושבי חולון היא מן הגבוהות בארץ ומגיע לתושבים הנחות בעירם לאורך כל השנה.

תחושת הבטחון האישי של התושב בירידה מתמדת, האלימות גוברת ונראה כאילו השיטור העירוני עסוק במתן דוחות חניה, במקום לטפל במטרות שלשמם משלם התושב אגרת שמירה!

עיר הילדים נראית היום כמו עיר הפחים, הפחים נמצאים בכל מקום, מלכלכים וחוסמים את המדרכות, ואם לא די בכך משאיות הזבל חוסמות את התנועה בשעות העומס. יש לתת על כך את הדעת ולמצוא פתרונות חלופיים.

ביה״ס החקלאי מקווה ישראל הוא פנינה ירוקה הנמצאת בסמיכות לעירנו, לא יתכן שבמשך 29 שנות כהונה לא השכיל ראש העירייה לחזק את הקשר ולאפשר לתושבי חולון לבקר שם.

הייתי רוצה להחזיר את ״סובו חולון״ לעירנו, אירוע בו תלמידי בתי הספר היו מקשטים את אופניהם ועושים סיבוב בעיר, אין כמו פעילויות ספורטיביות להעלאת המודעות לספורט.
בכלל העיר זקוקה ליותר מגרשי ספורט ופחות גני סיפור, הילדים זקוקים ליותר פעילות ספורטיבית ומודעות לספורט.

יש עוד הרבה מה לעשות אך קצרה היריעה מלהכילם. אני מבטיח להעלות נושאים רבים על סדר יומה של המועצה.

לסיום, אני מבקש להודות לקרן גונן על ההזדמנות שנתנה לי. אני אדם של מעשים ולא של דיבורים, נחוש וממוקד מטרה, מאמין בכוחי להוביל לשינוי בכל מקום שאדרש. אם אצליח לסייע ולו לתושב אחד, לילד אחד, מבחינתי זה היה שווה את ההשקעה….

בהזדמנות זו אני מבקש לאחל לכל תושבי חולון בריאות איתנה, שנה טובה וגמר חתימה טובה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן