כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

משפחת פוריאן יצאה לגיוס כספים כדי לגדל את ארבעת היתומיםשל יפית פוריאן ז"ל

ארבעה ילדים שכל עולמם קרס, נהרס ונחרב ברגע אחד לפני ראש השנה, ואין מילים לתאר את הזוועה והטרגדיה העצומים שילוו את הילדים לכל ימי חייהם
משפחת פוריאן יצאה לגיוס כספים כדי לגדל את ארבעת היתומים של יפית פוריאן ז"ל-ארבעה ילדים שכל עולמם קרס, נהרס ונחרב ברגע אחד לפני ראש השנה, ואין מילים לתאר את הזוועה והטרגדיה העצומים שילוו את הילדים לכל ימי חייהם.
לפני כשבועיים פרסמנו כאן שהמשטרה עצרה הלילה לחקירה תושב רחובות, במסגרת בחינת נסיבות שריפה בדירתו, בה אותרה אשתו ללא רוח חיים ופונו שלושת ילדיו באורח קל.

כעת משפחתה של יפית פוריאן יצאה בקמפיין גיוס המונים עבור הילדים של יפית בזו הלשון:

עם ישראל היקר,
הקמפיין הזה הוא עבור הילדים של יפית פוריאן ז"ל שנרצחה לכאורה באכזריות על ידי האבא של הילדים בערב ראש השנה

ארבעה ילדים קטנטנים, הילדה הבכורה בת שבע, ילד בן 6, ילדה בת 4 ותינוק בן שנה, נותרו יתומים מאמא אוהבת ודואגת על ידי מי שהיה אמור להיות האיש שמגן עליהם, האבא שלהם שגם לכאורה שרף  את הבית וגם ניסה להתאבד.

ארבעה ילדים שכל עולמם קרס, נהרס ונחרב ברגע אחד לפני ראש השנה, ואין מילים לתאר את הזוועה והטרגדיה העצומים שילוו את הילדים לכל ימי חייהם.

ההורים של יפית ביחד עם האחים שלה, החליטו שהדבר הטוב והנכון ביותר עבור הילדים, יהיה להשאירם ביחד, שלא יחוו עוד טלטלות וקשיים של פרידות ויגדלו את הילדים בבית אחד ולהתחיל את חייהם מהתחלה.

ההורים של יפית חייבים לעבור לבית גדול יותר שיתאים לצרכי הילדים, וצריכים כל סיוע כספי על מנת לגדל את הילדים עם מרבית המשאבים ככל שניתן לתת להם את כל הצרכים שלהם כילדים, לצד טיפולים פסיכולוגיים, ליווי מקצועי צמוד, טיפולים רגשיים והכל לאורך שנים.

ברור לנו שאין מזור או מרפא ואין דבר שנוכל לעשות כדי להחזיר לילדים היקרים את אימם שאהבה אותם עד בלי די. המעט שאנחנו יכולים לעשות, זה לתרום להם כסף ולתת להורים של יפית את האפשרות לגדל אותם עם המשאבים הנכונים.

הכספים ינוהלו על ידי עו"ד נאמן לטובת צרכי הילדים הישירים והעקיפים.


כל תרומה תתקבל בברכה

לתרומות אנא לחצו כאן

תקציר הארועים לארוע הטראגי:

המשטרה עצרה לחקירה תושב רחובות, במסגרת בחינת נסיבות שריפה בדירתו, בה אותרה אשתו ללא רוח חיים ופונו שלושת ילדיו באורח קל

חוקרי תחנת רחובות פתחו בחקירה , עם קבלת דיווח בדבר שריפה שפרצה בדירה בעיר בה אותרה אשה בשנות השלושים לחייה ללא רוח חיים, כאשר עפ"י גורמי רפואה מותה נקבע בשטח ומהמקום פונו אל המרכז הרפואי קפלן בעלה ושלושת ילדיהם באורח קל.

חוקרי המשטרה והזיהוי הפלילי יחד עם חוקר שריפות בוחנים את הזירה לבחינת הרקע והנסיבות.

מפקד מחוז מרכז-ניצב אבי ביטון סיים כעת הערכת מצב מיוחדת בזירת הרצח ברחובות, בה אותרה תושבת העיר ללא רוח חיים בדירה שרופה בעיר והטיל את החקירה על היחידה לחקירת פשעים (יל"פ) שפלה

שוטרי תחנת רחובות פתחו הבוקר בחקירה מואצת בעקבות אירוע חשד לרצח בעיר, בה אותרה אישה בשנות השלושים לחייה ללא רוח חיים בדירה שרופה, כשעל גופה על פי החשד סימני אלימות .

ראשיתו של האירוע, עם קבלת דיווח מגורמי כיבוי אש בדבר שריפה בעיר ובתום כיבוי אותרה אישה ללא רוח חיים, כאשר לא קדמו לכך דיווחים למוקד 100 או אירועי אלימות אחרים שדווחו למשטרה .

מהמקום פונו אל המרכז הרפואי קפלן הבעל החשוד במעורבות, באורח קשה, וכן בתו בת הארבע ואביו הפצועים באורח קל משאיפת עשן.

בתוך כך, מפקג מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, סיים כעת הערכת מצב מיוחדת בזירת האירוע, יחד עם פיקוד המחוז ומרחב שפלה, במסגרתה סקרו בפניו את הממצאים הפורנזים והעדויות שנאספו עד בזירה, בסיומה הנחה כי החקירה תנוהל ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה.

דובר מד"א, זכי הלר מוסר שבשעה 03:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על שריפה בבית פרטי, ברחוב גיבורי ישראל ברחובות. פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אשה כבת 40 שחולצה מהדירה עם כוויות וללא סימני חיים, וחובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים שיבא וקפלן, 3 נפגעים נוספים, בהם: גבר כבן 40 במצב קשה, מורדם ומונשם עם כוויות ולאחר ששאף עשן, (פונה לשיבא בתל השומר), 2 נפגעים משאיפת עשן, מהם: ילדה כבת 4 במצב בינוני וגבר כבן 63 פונו לקפלן.

פאראמדיק מד"א גיא בובליל סיפר:

"כשהגענו למקום ראינו אש ועשן שיצאו מהבית, כשניתן היה להכנס הכבאים הובילו אותנו לאשה בשנות השלושים מחוסרת הכרה, עם כוויות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה, חילצו אלינו גבר כבן 40 מחוסר הכרה, עם כוויות, פציעות, ולאחר ששאף עשן, הענקנו לו טיפול מציל חיים שכלל הנשמה ופינונו אותו בדחיפות לבית חולים כשמצבו קשה ולא יציב, ילדה כבת 4 וגבר כבן 63 חולצו מהדירה כשהם בהכרה מלאה ולאחר ששאפו עשן, הענקנו להם טיפול ראשוני מהיר בשטח ופינינו את הילדה במצב בינוני, הגבר פונה מהמקום במצב קל."

סה"כ בארוע 4 נפגעים, בהם: 1 הרוגה, 1 קשה, 1 בינוני, 1 קל.

הרוגה בשנות השלושים,
פצוע קשה גבר כבן 40,
ילדה כבת 4 במצב בינוני,
וגבר כבן 63 במצב קל.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן