כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יממה לפני חג הסוכות: פיגוע ירי בירושלים

כוחות הרפואה מטפלים בשלושה פצועים מהם חיילת ומאבטח במצב אנוש

יממה לפני חג הסוכות: פיגוע ירי בירושלים בשכונת שועפאט, ככל שידוע שלושה פצועים בהם לוחמת מג"ב – במצב אנוש ומאבטח ששהה במחסום.

ממשטרת ישראל נמסר כי לפני זמן קצר, התקבל דיווח על ירי לעבר מעבר מ.פ שועפאט. כתוצאה מכך ישנם 2 פצועים במקום שמצבם הוגדר ראשונית קשה (עפ"י גורמי רפואה). כוחות משטרה הוזעקו למקום והחלו בסריקות אחר החשוד במעשה שנמלט.

עפ"י עדי ראיה הרכב נמלט לתוך ירושלים. המצוד אחרי המחבל – ממשיך.

ממד"א נמסר: בשעה 21:13 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על 3 פצועים סמוך למחסום מ.פ שועפט בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה בהר הצופים, צעיר וצעירה בשנות העשרים, צעירה במצב אנוש וצעיר במצב קשה. במקום מטופלת צעירה במצב קל.

סגן ראש עיריית ירושלים, אריה קניג: "כמו כל שנה חג הסוכות משובש ע"י המחבלים, עירית ירושלים מגבה את המשטרה, פרסנו מאות מצלמות בהוראת המשטרה, כרגע יש אירוע כלשהו גם בעיר העתיקה, מדובר באירוע נוסף".


ידיעה מתעדכנת…

צילום: דוברות איחוד הצלה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן