כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

התיאטרון הלאומי מגיע לבת-ים

צביקה ברוט:״שמחים מאוד לארח את שיתוף הפעולה הזה אצלנו בעיר״

התיאטרון הלאומי מגיע לבת-ים

צביקה ברוט:״שמחים מאוד לארח את שיתוף הפעולה הזה אצלנו בעיר״

המחלקה לעברית ולתרבות בהסתדרות הציונית העולמית יזמה יום תיאטרון בעיר בת ים בשיתוף עם התיאטרון הלאומי הבימה. כבר משעות הבוקר הגיעו שחקני התיאטרון, טל מוסרי ושירן הוברמן, למפגש עם תלמידי מגמת התיאטרון בתיכון שז״ר ועם בני הגיל השלישי במועדוני גיל הזהב בעיר. בערב התכנסו כולם יחד עם הציבור הרחב בבת ים וצפו בהצגה "זאקופנה שלי״ בכיכובה של הגברת הראשונה של התיאטרון הישראלי, השחקנית ליא קניג.

ראשת המחלקה לעברית ולתרבות בהסתדרות הציונית העולמית, יפעת עובדיה לוסקי סיפרה על היוזמה: "המטרה של היום הזה היא להביא את התרבות עד הבית. "תרבות לישראל", חברת הבת של ההסתדרות הציונית העולמית, אינה רק שם של חברה או סיסמה.  אנו מביאים את התרבות באופן מעשי לצעירים ולגיל הזהב כאחד ולכל רחבי הארץ  וחושפים כמה שיותר קהלים לתרבות הישראלית המפוארת שהצלחנו ליצור כאן מראשית ימיה של מדינת ישראל.  היום תושבי העיר בת ים נהנים מיום שלם שכולו תרבות״.

ראש העיר בת-ים,  צביקה ברוט, בירך על המהלך ואמר: בת-ים שמה לה בראש סדר העדיפויות את התרבות והיום הזה הוא תוצר של הפעילות הנרחבת. אנו שמחים מאוד לארח את התיאטרון הלאומי כאן אצלנו בעיר, בשיתוף פעולה ייחודי של המחלקה לעברית ותרבות בהסתדרות הציונית. יום שכולו מוקדש לתרבות, החל מבני הנוער בעיר עד לבני הגיל השלישי.״


קרדיט: ההסתדרות הציונית העולמית

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem