כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

התפתחות חשובה בפרשת האונס בחופי בת ים

צפו בראיון מיוחד של רפ"ק ענת אביטל, קצינת חקירות ומודיעין תחנת בת ים

התפתחות חשובה בפרשת האונס בחופי בת ים-צפו בראיון מיוחד של רפ"ק ענת אביטל, קצינת חקירות ומודיעין תחנת בת ים.

בסיום חקירה מורכבת של משטרת ישראל, הוגשה אתמול הצהרת תובע כנגד החשוד במעשה סדום בצעירה בחוף בת ים בסוף החודש שעבר.

חוקרי משטרת בת ים פתחו בחקירה עם קבלת תלונה בגין חשד לאונס צעירה מבת ים בעת ששהתה בחוף הים בעיר.

בחקירה מאומצת ומורכבת הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר החשוד במעשה, תושב שטחים בן 21, והוא נעצר ע"י השוטרים עם כניסתו לארץ. מעצרו הוארך בבית המשפט מעת לעת.

במהלך חקירה אינטנסיבית שכללה שימוש ביכולות ואמצעים רבים, אספו החוקרים ראיות רבות הקושרות את החשוד למעשה, ועם סיומה של החקירה, הגישה אתמול הפרקליטות בקשה למעצרו עד תום ההליכים.


מטעם הפרקליטות נמסר בנוסף:

פרקליטות מחוז ת"א פלילי הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד עדי טמיזה (21) מחברון, לאחר שביצע מעשה סדום במתלוננת בחוף הים בבת ים.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד קארי קסה, לפני כמספר שבועות, בסביבות השעה 23:30, ישבה המתלוננת (21) בגפה בחוף הים בגבול יפו- בת-ים. אז הגיע טמיזה עם אדם נוסף למקום וניסה, ללא הצלחה, לפתח שיחה עם המתלוננת. מיד לאחר מכן, ביקש הנאשם מהאדם הנוסף לגשת לחנות סמוכה ולקנות עבורם משקאות אקסל. המתלוננת אמרה שהיא אינה מעוניינת בכך, וכי היא צריכה ללכת לביתה. למרות זאת, ובהמשך לבקשת טמיזה התרחק הנוסף מהמקום.

בשלב זה, ומשנותרו רק שניהם לבד, קמה המתלוננת והחלה ללכת, טמיזה קם אחריה, התקרב אליה ותפס אותה בידה בעוד המתלוננת הודפת אותו. אז תפס טמיזה את המתלוננת בידה השנייה, משך אותה בכוח לכיוון העיר יפו ואמר לה "בואי איתי נעשה סיבוב". המתלוננת ניסתה להתנגד ואמרה כי היא צריכה ללכת והיא אינה מעוניינת לבוא אתו. משסירבה המתלוננת, הרים אותה טמיזה ונשא אותה מהחוף אל גבעה סמוכה. בהמשך לכך, וחרף התנגדותה, הפשיט את המתלוננת בכוח ממכנסיה, תוך שהיא מתנגדת ומנסה להשתחרר מאחיזתו ללא הצלחה. בשלב כלשהו, ניסתה המתלוננת להתקשר לעזרה, אך טמיזה נטל את מכשיר הטלפון מידה. לבסוף, ולאחר מאבק, הצליח לבצע במתלוננת מעשה סדום באכזריות.

בתום המעשה ביקשה המתלוננת מטמיזה כי ישיב לה את הפלאפון, אז הנאשם התנה את השבתו בכך שהם ירדו לחוף ושהמתלוננת תמסור לו את מספר הטלפון שלה, לאחר הורה טמיזה למתלוננת לא לדבר על המעשה עם אף אחד, אמר לה בערבית כי הוא אוהב אותה והלך מהמקום.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל, ציינה עו"ד קסה כי: "…המעשים המיוחסים למשיב בכתב האישום מעידים על מי שנשקפת ממנו סכנה רבתית לציבור הנשים בישראל, שעה שניצל את אישור השהייה שניתן לו לצורך עבודה כדי לבצע מעשה סדום אכזרי, באישון לילה כנגד מתלוננת אשר כל "פשעה" היה שישבה בגפה בחוף בשעת לילה.
מעשים כגון מעשיו של המשיב, מהווים פגיעה חמורה בתחושת ביטחונן של ציבור הנשים ומעידים על מסוכנות שלא ניתן להפיג בחלופת מעצר."

לנאשם יוחסה עבירה של ביצוע מעשה סדום בכוח תוך גרימת חבלות למתלוננת.

קרדיט:משטרת ישראל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן