כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פסטיבל ראשון לציון יצא לדרך

עשרות אלפי תושבים הגיעו להופעות
פסטיבל ראשון לציון יצא לדרך: עשרות אלפי תושבים הגיעו להופעות
פסטיבל ראשון לציון יצא לדרך עם שלל הופעות לעיני אלפי תושבים. ברחבת בניין העירייה הופיעו תזמורת צה"ל והפרויקט של רביבו, ולאחר מכן הופיעו בגן המושבה אברהם טל ואודיה. היום (חמישי) יופיעו זהבה בן, רביב כנר, הגבעטרון וייערך אירוע שירה בציבור. רז קינסטליך: "התושבים בראשון לציון צמאים לאירועי תרבות וכמות האנשים שהגיעו להופעות אתמול מעידה על כך, אני מזמין את כולם להגיע גם הערב לבמות הפתוחות".
פסטיבל ראשון לציון המיתולוגי נפתח אתמול (רביעי) בהצלחה, כש-40 אלף תושבים חגגו אתמול באירועים העירוניים ברחבי העיר כחלק מהפסטיבל. ההופעות נפתחו ברחבת בניין העירייה עם תזמורת צה"ל שניגנה מחרוזת שירי יהורם גאון ונעמי שפר, וביצעה את השיר "מעלה מעלה" לזכרו של צביקה פיק. לאחר מכן עלו לבמה הפרויקט של רביבו ששיתפו פעולה עם תזמורת צה"ל והרקידו את הקהל הרב עם מחרוזותיהם המוכרות. האירוע עבר בשידור חי בגלי צה"ל.
מיד לאחר מכן הופיעה אודיה בגן המושבה וסחפה את כל הקהל אחריה עם מיטב שיריה – "אמן", "כפיים", "מה אשיב לך" ועוד. לאחר מכן עלה לבמה אברהם טל שגם כן הלהיב את הקלה עם שלל שיריו – "אורות", "מחוזקים לעולם", "אני שלך" ועוד.
ראש העירייה, רז קינסטליך: "אחרי שנתיים של קורונה, כולנו צמאים לאירועי תרבות ואתמול קיבלנו הוכחה לכך. פסטיבל ראשון לציון שנפתח אתמול ומתקיים זו השנה ה-34, מצדיע לפסטיבל היין המוכר מהעבר ומשלב איכות אומנותית ויצירה ישראלית. שמחתי לראות את ההופעות מלאות אתמול, ואני מזמין את כולם להגיע גם היום להינות מאירועים רבים ללא תשלום".

גם היום (חמישי) יזכה הקהל להופעות רבות ללא תשלום. ב-19:30 בגן המושבה יתקיים אירוע שקיעה עם הגבעטרון וחנן יובל. לאחר מכן יופיעו זהבה בן ורביב כנר. החל מ-21:00 ברחבת בית העם יופיעו אילנה כץ ואילן טל במופע "חגיגה יוונית". כמו כן, גם הערב יהיו דוכנים עם פעילויות לילדים, אוכל, שתייה וכו'.
פסטיבל ראשון לציון נערך זו השנה ה-34, והפעם הוא חלק מחגיגות 140 לראשון לציון. הפסטיבל משלב בין מוזיקה, אוכל ויין ומחבר בין ישן לחדש.

קרדיט:עיריית ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן