כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הודעה מיוחדת של משרד הבריאות

נשקלת האפשרות להורות על סגירה מלאה או חלקית של יחידת ההפריה החוץ גופית בבית החולים אסותא ראשון לציון

משרד הבריאות הודיע כי הוא מזמן את אסותא ראשון לציון לשימוע, בהמשך לדוח הבקרה שערך המשרד במכון להפריה חוץ גופית בבית החולים

‎ד״ר הגר מזרחי, ראשת חטיבת הרפואה במשרד הבריאות, הודיעה היום (ד׳) כי לנוכח ממצאי דוח הבקרה שערך המשרד בבית החולים אסותא ראשון לציון, היא שוקלת להורות על סגירה מלאה או חלקית של יחידת ההפריה החוץ גופית בבית החולים.

‎בעקבות אירוע הבטיחות שגרם להחזרת עוברים שגויה באסותא ראשון לציון, נערכה ביחידה בקרה של משרד הבריאות. על פי דוח הבקרה, קיימים נושאים העומדים בסטנדרט הרפואי ונדרש לשמרם, ומאידך קיימים תחומים בהם נמצאו ליקויים בטיחותיים משמעותיים שתיקונם נדרש באופן מיידי.

‎בהתאם לדוח הבקרה, הנושאים המחייבים טיפול מיידי הינם ליקויים הנוגעים לבטיחות הטיפול וכן ליקויים הקשורים לתהליכי זיהוי מטופלות ולתיעוד רפואי חסר. בין השאר נמצא כי התקינה ביחידה חסרה, כי היחידה סובלת מצפיפות פיזית ומתשתיות הנדסיות שאינן בהלימה לכמות המקרים המטופלים ביחידה, וכי כל אלה מהווים גורמים תורמים לליקויים בבטיחות הטיפול.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן