כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המדיטק והמרכז לאמנות דיגיטלית חולון מציגים – "מי בא אחרינו 2"

האירוע יתקיים במוצ"ש, 29.10.22 , הכניסה חופשית

המדיטק והמרכז לאמנות דיגיטלית חולון מציגים – "מי בא אחרינו 2"  אירוע אמנות רב תחומי ענק ומעורר השראה ברוחו ובהשראתו של האמן פורץ הדרך אורי קצנשטיין עם כ- 20 מופעי מוזיקה, עבודות פרפורמנס, סאונד, וידאו ומדיומים מעורבים של אמנים ישראליים, לצד הצבת וידאו ופיסול מעבודותיו של קצנשטיין. 

בין המופעים בערב:

Immersion מלכה שפיגל וקולין ניומן , מאיה דוניץ , תנועה ציבורית,  ג'וזף שפרינצק, אלכס דרול, ערן הדס עם אלה נובק, מיתר מורן ועמית בן-עמי, אדם שפלן ודוד אופנהיים, ואקיום מן וקימ טייטלבאום.

במופע המרכזי באירוע Immersion – הדואו של שתי אגדות האלטרנטיב קולין ניומן (Wire) ומלכה שפיגל (מינימל קומפקט) – יציגו פרויקט אלקטרוני ספונטני, בו לא ברור מי מנגן על איזה כלי ומתי; מאיה דוניץ תעלה מופע רב-כלי של יוצרת-מבצעת אחת לצד מיצב סאונד עצמתי ואנרגטי; אדם שפלן ודוד אופנהיים יבצעו את היצירה Criss-Cross של Lucier בעיבוד לגיטרות חשמליות; תנועה ציבורית במופע של מונומנטים אנושיים למרחב הציבורי. עוד בערב, ג׳וזף שפרינצק יעלה יצירות טקסט-סאונד למקהלה של פרפורמר יחיד, שעוסקות בסדר ובאי סדר; ערן הדס, אלה נובק, עמית בן עמי, ומיתר מורן באירוע שירה ולא שירה, על חיים ועל לא חיים; וואקיום-מן במסיבה של איש אחד, ישלב בין מסורות העבר של הגל החדש עם סאונד שקורץ לעתיד; ועוד רבים אחרים.

ביום האירוע תיפתח גם התערוכה afterlife המתייחסת להמשכיות המתקיימת מעבר לעולם הגשמי והתודעתי שלנו. האמנים המשתתפים באירוע ובתערוכה הוזמנו לדמיין איך ניתן לחשוב על המשכיות העצמי עבור הדורות הבאים וכיצד אנחנו מדמיינים אזור ביניים שלאחר הסוף. בין האמנים המשתתפים בתערוכה: אלונה רודה, גליה עפרי, גלעד רטמן, יסמין ורדי , להלי  פרילינג , יעל פרנק, עומר אבן-פז , תמה גורן.

האירוע יתקיים במוצ"ש, 29.10.22 , הכניסה חופשית. המרכז לאמנות דיגיטלית, האמוראים 4, חולון.  


קרדיט:המרכז לאומנות דיגיטלחת

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן