כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חדר ניתוח שלישי ומתקדם נחנך במחלקת עיניים בבית החולים שמיר אסף הרופא

החדר מצוייד במיטב האבזורים הטכנולוגיים המתקדמים בעולם לרפואת עיניים,

שמיר אסף הרופא: חדר ניתוח שלישי ומתקדם נחנך במחלקת עיניים.

השבוע נחנך חדר ניתוח חדש ומתקדם, המצוייד במיטב האבזורים הטכנולוגיים המתקדמים בעולם לרפואת עיניים, תרומת משפחת מטלאו בהשתתפות מנהלת המרכז הרפואי ד"ר אסנת לבציון קורח, ד"ר ערן פרס מנהל מח' עיניים, רופאי/ות, אחיות/ים ועובדי המחלקה, נציגי הנהלה וארווין מטלאו התורם, יחד עם בני משפחתו .

מחלקת העיניים במרכז הרפואי שמיר קרויה על שם אסתר מטלאו ז"ל , אשתו של ארווין, אשר שימשה כנשיאת הדסה ויצו- קנדה בשנים 90-93 ותרמה תרומה משמעותית לקשר ההדוק של ויצו קנדה עם המרכז הרפואי לדורותיו ותרמה רבות להתפתחותו.
בשנה האחרונה ישנה צמיחה של 20% בקרב מספר המטופלים במחלקה בניתוחים ובטיפולים השונים והמחלקה נחשבת לאחת מהמובילות בישראל בזכות צוות מקצועי מוביל, מכשור טכנולוגי חדיש וזמינות תורים גבוהה.

ד"ר אסנת לבציון קורח: "משפחת מטלאו ומשפחת שמיר אסף הרופא צועדים יד ביד כברת דרך ארוכה ומיוחדת. משפחת מטלאו היקרה אימצה לחיקה את מחלקת העיניים שלנו מזה רבות בשנים, ויחד עם הצוות הרפואי המצויין שלנו עשינו מהפכה של ממש במחלקת העיניים. זוהי הזדמנות לומר תודה לד"ר ערן פרס ולכל צוות המחלקה על פועלם המסור ולכם משפחת מטלאו היקרה על הסיוע בהגשמת החזון שלנו לתת רפואה מקצועית, אישית ושירותית ברמה הגבוהה ביותר שיש".

ד"ר ערן פרס מנהל מח' עיניים: "יש לנו קשר אישי ומשפחתי עם ארווין מטלאו ומשפחתו מזה רבות בשנים. אסתר ז"ל וארווין יבל"א הם חלק בלתי נפרד מהמחלקה שלנו. הרצון שלהם לסייע ולעזור למטופלים לשפר ולתקן את מאור עיניים ראוי לשבח. חזוננו המשותף לטובת המטופלים בשמיר, הביא אותנו היום לפתיחת חדר ניתוח שלישי עם מיטב הטכנולוגיה החדישה הקיימת כיום בעולם. בזכותם קוצרו תורי ההמתנה לניתוחי עיניים למטופלים שלנו והשהות נעשתה טובה ונעימה יותר במהלך יום הניתוח והביקורת שלאחריו".


ארוין מטלאו:" לפני שבועיים התחלנו לקרוא את ספר בראשית בו מסופר על בריאת העולם ונס האור והראיה- "ויהי אור". לאורך כל הפרשה אנו למדים על חשיבות הרבה שיש לראיה גם אצל הקב"ה וגם אצל האדם הפשוט. לי ולאשתי ז"ל יש את העונג והזכות במשך שנים רבות לתת, יחד איתכם, למטופלים בשמיר אסף הרופא – תקווה ואור.
אנו מרגישים חלק מהצוות המדהים כאן להצלת ותיקון הראייה לכל כך הרבה מטופלים מידי שנה וזה זכות גדולה ומרגשת מאוד עבורי ובני משפחתי. תודה לכולכם על האור הטוב הזה".

בתמונה : התורם ארווין מטלאו, דר לבציון קורח ודר ערן פרס

קרדיט לצילום: דוברות שמיר

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן