כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יום קולנוע ותקשורת עירוני בבתי הספר העל-יסודיים בחולון

במקום הראשון: בתיה"ס אילון וקוגל; במקום השני: בתיה"ס אורט ופרס; במקום השלישי: ביה"ס הרצוג; פרס על צילום סטילס הוענק לביה"ס רוטמן נעמת

vמסורת נמשכת והשבוע התקיים, זו הפעם השנייה, יום קולנוע ותקשורת עירוני, בהובלת האגף לחינוך  על-יסודי במינהל החינוך בעיריית חולון. האירוע התקיים באודיטוריום בית הספר קוגל, במעמד ראש העיר מוטי ששון, ששיבח את התלמידים ואת המורים על ההפקות המרשימות שהוצגו. עוד נטלו חלק באירוע אריאלה קידר, ראש מינהל החינוך, גלית בראל, מנהלת האגף לחינוך על-יסודי, בכירים נוספים וכמובן, מאות תלמידי י"א ו-י"ב מ-12 מגמות התקשורת והקולנוע בתיכונים בעיר ומוריהם.

חלקו הראשון של היום הוקדש לז'אנר התיעודי ולפרסומות וחלקו השני הוקדש לז'אנר העלילתי, לצילומי סטילס ולדיגיטל. יצירות התלמידים עסקו בנושאים אישיים וחברתיים מורכבים ודרשו מהם להפגין, בין היתר, בגרות, פתיחות, רגישות, עבודת צוות ומקצועיות. בנוסף, נהנו התלמידים ממפגש עם השחקן והבמאי קובי פרג', ששיתף אותם בסיפורים מימיו כתלמיד במגמת תקשורת, משירותו בתיאטרון צה"ל, מהפקות שונות שבהן נטל חלק ועוד. 

במהלך הכינוס הוענקו פרסים ליצירות הזוכות –  

סרטים עלילתיים: במקום הראשון זכה הסרט "להמשיך ללכת" של ביה"ס אילון, במקום השני זכה הסרט "תקליט שרוט" של ביה"ס אורט. סרטים תיעודיים: במקום הראשון זכה הסרט "זכויות או לא להיות" של ביה"ס קוגל, במקום השני זכה הסרט "קו 4" של ביה"ס פרס, במקום השלישי זכה הסרט "קח תן" של ביה"ס הרצוג. פרס נוסף על צילומי סטילס הוענק לביה"ס רוטמן נעמת.

צילום: עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן