כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תושבי מתחם שד' קוגל השתתפו במפגש שיתוף ציבור וקיבלו מידע על תוכנית ההתחדשות העירונית

תוכנית התחדשות העירונית במתחם שד' קוגל תהווה נקודת עוגן שתמנף את העיר חולון כולה והיא מהווה בשורה של ממש עבור בעלי הדירות ועבור תושבי העיר

כ-250 מדיירי מתחם קוגל השתתפו אמש במפגש זום מיוחד, שבו הוצגה תוכנית המתחם אשר אושרה להפקדה ע"י הוועדה המחוזית. ראש העיר מוטי ששון שפתח את המפגש, בירך על התוכנית החשובה ועודד את התושבים להתארגן לטובת מימושה בפועל. 

אדריכל התוכנית הציג בפני המשתתפים את התכנון המוצע למתחם ופירט בפניהם את החלוקה לתתי המתחמים, אשר יוכלו להתקדם כל אחד באופן עצמאי לטובת מימוש הפרויקט.  תתי מתחמים, אשר יתקדמו למימוש בתוך 5 שנים מיום אישור התב"ע, יזכו לנצל את מלוא הזכויות שנותנת התוכנית.

בנוסף, הוצגו יתרונות התוכנית אשר מאפשרת שירותים קהילתיים וציבוריים כגון מסחר לשירות התושבים, מרחבים רב-גוניים לאורך השדרה לכל שכבות האוכלוסייה ועוד.

בדיון פתוח שהתקיים עם התושבים, הועלו שאלות הנוגעות למימוש התוכנית והתארגנות ועבודה לקידום הפרויקטים ביום שאחרי מתן התוקף. התושבים קיבלו מענה מהצוות המקצועי, ביניהם אדריכל העיר, ראש המינהלת, שמאית התוכנית ואדריכל התוכנית. כמו כן,  הוצגה בפני התושבים חשיבות ההתארגנות לטובת מימוש הפרויקט שכן חלק מהוראות התב"ע מאפשרות תמריץ למימוש הפרויקט לאורך 5 השנים הראשונות מאישור התב"ע.

יצוין, כי התוכנית, שמקודמת ע"י עיריית חולון, הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית והמינהלת להתחדשות עירונית בחולון, עתידה לפתח את הכניסה הצפונית לעיר בכך שתספק היקף משמעותי ומגוון של מגורים באיכות גבוהה לתושבים, שייהנו משירותי ציבור, חינוך, מסחר ותעסוקה ברמה גבוהה ובמרחק הליכה רגלית קצרה מהבית.  


המינהלת להתחדשות עירונית תקיים החל מהשבוע הבא מפגשים פרטניים לכל תת מתחם.

צילום: מינהלת ההתחדשות העירונית

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem