כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חשד לארוע אלימות חמור במוסד חינוכי בחולון

הארוע נבדק ונחקר במשטרת ישראל

חשד לארוע אלימות חמור במוסד חינוכי בחולון-הארוע נבדק ונחקר במשטרת ישראל.

על פי החשד בזמן טיול בית הספר שוכנו התלמידים באוהלים, התלמיד וחבריו יצאו מן האוהל שקטטה פרצה בין מספר תלמידים כמה עשרות מטרים מהם.

הוריו של התלמיד טוענים שהתלמיד וחבריו התקרבו לראות על מה הקטטה המורה החל לצעוק על בנם ותפס בחוזקה ביד של הבן שלהם לאחר מספר פעמים שביקש התלמיד שהמורה יעזוב לו את היד אמר לו המורה מה תעשה תדקור אותי?

התלמיד שחזר לכיתתו והתנהג כרגיל נשבר לאחר מספר ימים וסיפר להוריו את שארע והם מיהרו לקחת אותו לרופא שנתן לו טיפול וימי מחלה.

תלונה הוגשה על הארוע ידי הוריו של התלמיד למשטרת ישראל.


תגובת עיריית חולון :

מדובר בטענות שאינן נכונות מכל וכל!

במסגרת פעילות חוץ בית ספרית פינה אחד המורים התקהלות של תלמידים וביקש מהתלמיד שצוין בפנייה להתרחק, תוך שהוא מניח את ידו על כתפו הימנית.

המורה מכחיש בכל תוקף את הטענה כאילו היכה את התלמיד ולראייה, התלמיד כלל לא התלונן על כך בעת הפעילות להוריו או לצוות החינוכי, לא ציין כי חש כאבים כלשהם, לא נזקק לטיפול רפואי והמשיך בפעילות, שכללה גם לינה ויציאה למסלול טיול למחרת.

התלמיד גם הגיע לבית הספר כרגיל לאחר הפעילות במשך כמה ימי לימוד. הטענה הועלתה על ידי הורי התלמיד רק עבור ארבעה ימים כאשר המחנכת פנתה אליהם בנוגע להתנהגות לקויה של בנם.

משרד החינוך והאגף לחינוך על-יסודי בעירייה מעורבים בטיפול בתלמיד, כולל התייעצות שנערכה עם שוטר הנוער בעיר ובית הספר שוקל את המשך צעדיו.  

צר לבית הספר כי ההורים בוחרים פעם אחר פעם בדרך של עיוות המציאות ונוקטים בהאשמות חסרות שחר כלפי הצוות החינוכי, במקום לטפל בדרוש.

תגובת משרד החינוך:

על פי בדיקה שנערכה על ידי מפקחת בית הספר עולה כי המורה לא היכה את התלמיד אלא נגע בו במהלך ניסיון לפזר התקהלות תוך ניסיון להפריד בין שני תלמידים מתקוטטים. הטענות שהעלו ההורים כנגד המורה, אינן מוכרות להנהלת בית הספר.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן