כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נחנך המרכז החינוכי-הטכנולוגי בית רותר

מדובר במרכז חדשני ומתקדם, שימנף את החינוך הטכנולוגי בחולון

נחנך המרכז החינוכי-הטכנולוגי בית רותר

מדובר במרכז חדשני ומתקדם, שימנף את החינוך הטכנולוגי בחולון

בטקס חגיגי נחנך בסוף השבוע בית רותר – המרכז החינוכי-הטכנולוגי החדש בחולון, שממוקם ברחוב אחד במאי 36. האירוע נערך במעמד ראש העיר, מוטי ששון, ובהשתתפות מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר, סמנכ"ל וראש מינהל החינוך הטכנולוגי במשרד, מוהנא פארס, מנכ"ל עיריית חולון, ארז ניסים, ראש מינהל החינוך בעירייה, אריאלה קידר ובכירי המינהל. כמו כן, השתתפו באירוע נשיא המכון הטכנולוגי חולון, פרופ' אדוארד יעקובוב והרב הראשי לחולון, אליהו יוחנן גוראריה, שאף קבע את המזוזה.

מדובר במרכז חדשני ומתקדם, שנבנה בשותפות עיריית חולון ומשרד החינוך, ומטרתו למנף את החינוך הטכנולוגי בעיר. המרכז מצויד במעבדות ובמערכות החדישות ביותר בתחומי התקשורת, עיצוב המוצר, עיצוב תעשייתי ותחום התעופה והחלל, ומועסקים בו אנשי מקצוע מובילים בתחומם. המקום יהווה בית למגמות הטכנולוגיות העירוניות ולמורים ולתלמידים מרחבי העיר, וכמו כן, יעסוק בקידום פדגוגיה פורצת דרך עם צוותי החינוך בעיר, יאפשר חשיפה משמעותית לטכנולוגיית עילית למורים ולתלמידים ויפעל לקדם שיתופי פעולה בין עולמות התעשייה לבין תחומי האקדמיה והחינוך.

ראש העיר מוטי ששון, אמר בטקס: "אנחנו שמחים לצעוד עם הקידמה, להכשיר ולפתח את דור העתיד שלנו במיטב הידע החדשני שקיים בתחום, תוך שאנו מעניקים לו כלים איכותיים, שיאפשרו להגיע רחוק תוך מימוש היכולות. אני בטוח כי התלמידים שיגיעו לבית רותר ייהנו מחוויית למידה אחרת, שתפרוש בפניהם עולם שלם של הזדמנויות, שיעניקו להם נקודת פתיחה טובה יותר בהמשך חייהם הלימודיים, הצבאיים והמקצועיים".


מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר: "אני מלאת הערכה לעיריית חולון ולעומד בראשה, מוטי ששון, על היותה של העיר אחת מהערים המובילות בארץ בתחום החינוך והילדים, שהכול בה ייחודי. תודה על קידום החינוך בעיר, שכן החינוך הוא שמבטיח את עתידה של מדינת ישראל".

צילום: אלי נאמן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן