כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

משרד הבריאות יצא בהודעה על ארוע חריג בבית ספר בחולון

ההורים עודכנו מייד בתקרית החריגה
משרד הבריאות מעדכן על אירוע חריג במתן חיסוני שגרה בבית ספר קוגל בחולון, שהתרחש ביום חמישי 17.11.22
לשכת הבריאות המחוזית עדכנה את מנהל בית הספר ונערכות שיחות עם ההורים
בעקבות האירוע ועד לסיום התחקיר – משרד הבריאות הנחה את כל הגורמים המחסנים לפצל את החיסונים מסוג דיפטריה, טטנוס, שעלת וחיסון נגד נגיף הפפילומה, ולתת אותם בשני מועדים שונים
משרד הבריאות עודכן ביום ראשון בערב, 20.11.22, ע"י חברת פמ"י, כי לאחר מתן חיסוני שגרה מסוג דיפטריה, טטנוס, שעלת וחיסון נגד נגיף הפפילומה, שנעשו ביום חמישי בבית הספר, נמצא חוסר התאמה בין מספר התלמידים שחוסנו לבין מספר החיסונים שניתנו בפועל. מיד עם היוודע האירוע משרד הבריאות החל בתחקיר האירוע מול החברה. ביום שני, 21.11.22, נשלח דו"ח אירוע חריג ע"י חברת פמ"י למשרד הבריאות, לפיו, ככל הנראה אחד הילדים קיבל שני חיסונים מאותו הסוג במקום את שני החיסונים השונים. משרד הבריאות בודק את האירוע ואת נסיבותיו ואולם מממצאי הבדיקה הראשונית נראה כי מדובר בטעות אנוש.
משרד הבריאות ערך אתמול בערב שיחה עם הנהלת חברת פמ״י.
אתמול החל משרד הבריאות בתחקיר עומק והנחה הבוקר את כל הגורמים המחסנים בבתי הספר כי עד לסיום התחקיר יש לתת את החיסונים במועדים שונים ולא באותו מועד.
היום, יום רביעי, נערכה שיחה בין לשכת הבריאות המחוזית למנהל בית הספר, וכמו כן נערכות שיחות עם ההורים של הנערים ונערות שעלולים להיות מעורבים, על פי התחקיר הראשוני, באירוע.
משרד הבריאות עדכן את משרד החינוך ופועל בשיתוף פעולה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן