כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מעגלי תעסוקה בחולון

תכנית חדשה בחולון מציעה איתור והשמה, של אנשים עם מוגבלות, בשוק העבודה החופשי

מעגלי תעסוקה בחולון

תכנית חדשה בחולון מציעה איתור והשמה, של אנשים עם מוגבלות, בשוק העבודה החופשי, תוך הקניית ערך ושוויון זכויות

רשת קהילה ופנאי תפעיל את תכנית "מעגלי תעסוקה", במטרה לאפשר למגוון רחב של אנשים עם מוגבלות היצע גדול יותר של אפשרויות תעסוקה, חשיפה לשוק העבודה החופשי, שילוב בסביבת עבודה נורמטיבית, קבלת גמול מתאים יותר לכישוריהם והעדפותיהם והקניית ערך ושוויון זכויות למשתתפים. ברשת מאמינים כי התכנית תביא גם לשינוי עמדות של מנהלים ועובדים בשוק החופשי בנוגע ליכולותיהם של אנשים עם מוגבלות ולהגברת המודעות הציבורית לערכים של שוויון, סובלנות וקבלת השונה כלפי אנשים עם מוגבלות.

קהל היעד של התכנית הם אנשים מעל גיל 21 המוכרים על ידי משרד הרווחה (מנהל מוגבלויות), מתגוררים בקהילה, או במסגרת חוץ ביתית, ויכולים להשתלב במגוון תחומי תעסוקה. משתתפי התכנית ישולבו במקום עבודה מתאים, בהיקף של 7-5.5 שעות עבודה ביום ובהיקף של 5 ימים בשבוע (ניתן לשלב בשעות גמישות), יקבלו ליווי והדרכה צמודה במשך כל תקופת ההעסקה וכן תיבנה יחד איתם תכנית קידום אישית לשילוב בפעילויות פנאי במרכזים הקהילתיים.

מספרת ר.ש. אשר שולבה באחד ממרכזי הרשת: "התקבלתי לעבודה בהמון אהבה, קיבלתי תחושה של שמירה ועזרה רבה והדבר הקנה לי שקט נפשי ושלווה. הצוות והליווי מאד מכילים, אוהבים ותומכים בשילובי והעסקתי והכל בסבלנות רבה. אני מודה על כך וממליצה להשתתף בתוכנית". התכנית פועלת בכל רחבי הארץ בשיתוף החברה למתנ"סים ומשרד הרווחה.


לפרטים נוספים ניתן לפנות לשוש עמר, טל' נייד – 052-7318111

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem