כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הותרה לפרסום פרשת הונאה בכרטיסי אשראי

תושב חולון ביצע מעל ל-190 עסקאות, ללא ידיעה או אישור של בעלי הכרטיסים-כל הפרטים בכתבה

המשטרה פענחה פרשיית הונאה של ביצוע עסקאות בכרטיסי אשראי גנובים בהיקף של כ-350.000 שקלים, התביעה המשטרתית הגישה כתב אישום נגד תושב חולון בתום חקירה של יחידת הלוחמה בפשיעה של מרחב שפלה

היחידה ללוחמה הפשיעה של מרחב השפלה, עצרו לפני כשבועיים בתום חקירה סמויה, תושב חולון כבן 40 , בחשד שביצע עבירות הונאה בשווי של כ-350.000 שקלים באמצעות קבלת מספרי האשראי באמתלה וביצוע מעל ל-190 עסקאות, ללא ידיעה או אישור של בעלי הכרטיסים לשימושו האישי.

ראשיתה של הפרשה לפני מספר שבועות, עם קבלת דיווחים מחברות האשראי בדבר צבר תלונות שהתקבלו מלקוחות, על כך שבוצעו בכרטיסי האשראי שבבעלותם עסקאות חשודות.

בתוך כך, חוקרי היחידה אספו ממצאים, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים שונים מתקדמים ועצרו לחקירה את הנאשם כאשר בחיפוש בביתו תפסו מוצרים רבים אותם רכש באמצעות כרטיסי אשראי הגנובים.

כאמור, אתמול הגישה יחידת התביעות של מחוז מרכז כתב אישום בו עשרות אישומים בתום החקירה ובהתאם לממצאיה ובקשת מעצר תום ההליכים .


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן