כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המבנה הישן ברחוב חנה סנש פינת ארלוזורוב בבת ים נהרס לקראת בניית בניין חדש בן 57 דירות

צפו בסרטונים והתמונות-חדשות בת ים

צרפתי ARLOZOROV בת-ים יוצא לדרך:
צרפתי צבי ובניו הרסה את המבנה הישן ברחוב חנה סנש פינת ארלוזורוב בבת ים, לקראת בניית בניין חדש בן 57 דירות

למעלה ממחצית מהדירות נמכרו עוד בטרם החלה הבנייה; נציג בעלי הדירות: "זכינו במפעל הפיס"

חברת צרפתי צבי ובניו הרסה ביום חמישי האחרון את המבנה הישן ברחוב חנה סנש פינת ארלוזורוב, ומתחילה בבניית הבניין החדש. הפרויקט, שנקרא צרפתי ARLOZOROV בת-ים, נמצא במרחק של כ-200 מטר מחוף הים, ומתבצע במסגרת תמ"א 38/2 הריסה ובנייה. הבניין שנהרס הוא בניין רכבת בצורת ר' בן 2.5 קומות שכלל 16 דירות בארבע כניסות שונות, כאשר במקומו ייבנה בניין בוטיק בן 9 קומות שיכלול 57 דירות. אכלוס הפרויקט מתוכנן לתחילת 2026. לאירוע ההריסה הגיעו בכירי החברה, בכירים בעיריית בת ים ובמנהלת ההתחדשות העירונית, ובעלי הדירות הנרגשים.

הפרויקט מתאפיין בדירות 3-4 חדרים, ביניהן דירת גן של 3 חדרים, וכן דירת גן ודירות פנטהאוז בנות 4 חדרים. לכל הדירות בפרויקט מפרט טכני עשיר ואיכותי וסטנדרט בנייה גבוה. לכל הדירות חניות תת קרקעיות רגילות ללא מתקני חניה כלשהם. אדריכלי הפרויקט הם אלישע ורונית רובין אדריכלים בע"מ. עורך הדין שייצג את בעלי הדירות הוא יוסי אומיד, ועורך הדין מצד היזם הוא ערן אורבך.

בפרויקט יש 39 דירות למכירה, כאשר עד כה נמכרו 22 מהן עוד בטרם החלה הבנייה. קהל הרוכשים מגוון וכולל תושבים מאזור חולון וראשל"צ, עולים חדשים מדרום אפריקה וצרפת, ואף משקיעים שרכשו דירות בפריסל ומורווחים כבר כיום על הנייר יותר מחצי מיליון שקל.


כיום נותרו לשיווק 17 דירות, כאשר המחירים בפרויקט מתחילים ב-2.65 מיליון שקל לדירת 3 חדרים בגודל 73 מ"ר + מרפסת של 11 מ"ר. עוד מוצעות לשיווק דירות 4 חדרים בגודל 100 + 12 מ"ר מרפסת , דירות גן 3 חדרים עם גינה בת 70 מ"ר, דירת גן בת 4 חדרים בגודל 90 מ"ר עם גינה ענקית של 185 מ"ר, ומיני פנטהאוז אחרון בן 4 חדרים בגודל 100 מ"ר + 35 מ"ר מרפסת, בקומה התשיעית.

אלי יריב, ממלא מקום ראש העיר בת ים ומחזיק תיק החינוך והתרבות, אמר באירוע ההריסה כי "בת ים נמצאת בהתחדשות מתמדת ואנו מקדמים פרויקטים גדולים של פינוי בינוי ותמ"א 38/2 הריסה ובנייה, על מנת לתת לתושבים איכות חיים טובה יותר. אני זוכר את צבי צרפתי בונה את העיר עוד כשהייתי ילד, ובטוח שנראה עוד ועוד פרויקטים של החברה בעיר".

לדברי רפי צרפתי, מנכ"ל משותף בחברת צבי צרפתי, "בת ים רשמה קפיצה יוצאת דופן בשנים האחרונות, ונהנית מנהירה של תושבים חדשים ומשקיעים. הקו האדום של הרכבת הקלה שעתיד להתחיל לפעול בקרוב יחזק אותה עוד יותר ויביא אליה קהל חדש של רוכשים ושוכרי דירות. כיום יש בבת ים היצע גדול של דירות למכירה, אבל רובן במסגרת מגדלי מגורים, כאשר סגנון חיים זה לא מתאים לכל הרוכשים, או בתמ"א חיזוק על כל חסרונותיה. אנו מזהים כי הרוכשים שמגיעים אלינו מחפשים דירה חדשה בבניין בוטיק חדש, וכאלה יש מעט בעיר".

אליעזר סיילס, נציג בעלי הדירות, אמר כי "רכשתי דירה בבניין ב-2004 תמורת 340 אלף שקל. זה בניין ישן מאוד שנבנה ב-1937. אנחנו עובדים על קידום הפרויקט הזה כבר 9 שנים, היו מהמורות רבות ואלמלא הנחישות וההתמדה הוא לא היה יוצא לפועל. כל מי שעיניו בראשו מבין שזכינו פה במפעל הפיס".

קרדיט:arc-deco,יחץ צרפתי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem