כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תערוכה של גופי תאורה בחולון לקראת חג החנוכה

כל הפרטים בחדשות חולון-goitem

תערוכה של גופי תאורה לקראת חג החנוכה- שיח גלריה יתקיים ביום שישי, 16.12, בשעה 11.00

חן תעוז מעצבת גופי תאורה יוצאת בתערוכת יחיד המוקדשת לתאורה משולבת עם מתכות, טקסטיל, קרמיקה, זכוכית ועוד. www.ChenTaoz.com

רקמת אור""

תערוכת יחיד לאמנית ולמעצבת התעשייתית חן תעוז המציגה שתי קבוצות של עבודות שמוקדשות לתאורה במפגש עם חומרים אחרים, קשים ורכים.

האור הוא מרכז עבודותיה, אליו היא מתייחסת כחומר בתהליך היצירה בשילוב עם מגוון חומרים נוספים ביניהם מתכות, טקסטיל, קרמיקה, זכוכית ועוד. יצירות אלה מרחיבות את תפקיד התאורה מן הצורך הפונקציונלי לאובייקטים דקורטיביים היוצרים אווירה מסתורית שבה לאור תפקיד של "חומר" הבוקע מן החומרים המוצקים, מאיר אותם מבפנים ומשפיע על סביבתם.


בחלל הראשון של הגלריה מוצגים גופי תאורה מסדרת "אוריגה", פרי יצירה משותפת של חן תעוז והאורגת הוותיקה זיוה אפשטיין, גופי התאורה ארוגים בנול בשיטה מסורתית, בחלל השני מוצגים פסלי תאורה ממתכת מסדרת "שייני", המיועדים במקורם להיות מוצגים גם באור יום כשאור השמש חוזר מפסי המתכת המבהיקים המכופפים בעבודת יד. בלילה התאורה בוקעת מבפנים ומשפיעה על כל הסביבה באורות וצללים.

30 בנובמבר 2022 – 12 בינואר 2023

גלריה ויטרינה ע"ש ג'וליה מזרחי,  HIT מכון טכנולוגי חולון

אוצרת: ד"ר דליה מנור

קרדיט:עדי גלעד

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן