כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גם לכם החליפו את צוות הגן בקייטנת חנוכה של רשת קהילה ופנאי בחולון?

לרשת קהילה ופנאי יש תשובה עבורכם-כל הפרטים בחדשות חולון goitem

גם לכם החליפו את צוות הגן בקייטנת חנוכה של רשת קהילה ופנאי בחולון?

הורי צהרון בחולון המתפקד כקייטנה במהלך חג החנוכה פנו למערכת בטענה שבמהלך קייטנת חנוכה בגן צוות האם בגן שובץ לגן אחר ואיננו נשאר עם ילדי הקייטנה.
הדבר איננו מתקבל על הדעת מבחינת כלל ההורים הרשומים לקייטנה, כידוע, סייעת צמודה לילד/ה תפקידה לדאוג לאותו ילד/ה בפרט! לתת לו את מלוא תשומת הלב לה הוא זקוק ולהעניק לו את צרכיו האישיים, עצם העובדה שבמהלך השנה זהו תפקידן אין שום סיבה שבזמן הקייטנה צוות האם יועבר לגן אחר והן יישארו עם כלל הילדים הרשומים לקייטנה ולא עם הילד/ה הפרטניים שלהם.

 בנוסף, גילאי הילדים הינו טרום טרום חובה, זוהי שנתם הראשונה בגן עירייה והם אינם הסתגלו למסגרת, שינוי של צוות הגן יהווה עבורם קושי בקייטנה ואנו רוצים למנוע מהם קשיים נוספים מלבד אלה שהם מתמודדים איתם בגן. 

לכן, אנו דרישתם היא שצוות  הגן הקבוע- (בנוסף לצוות הצמוד לילדים הפרטניים) לא יועברו לגן אחר במהלך הקייטנה ויישארו עם ילדנו כמו שצריך להיות מלכתחילה. במעמד הרישום לקייטנה נאמר לנו שצוות הגן הקבוע יהיה נוכח בקייטנה ולכן הורים נוספים שאינם רשומים לצהרון רשמו את ילדיהם למסגרת הקייטנה. 

בבדיקה מדגמית שערכנו עושה רושם שבעיה קיימת בעוד גנים בעיר.

תגובת רשת קהילה ופנאי:


נשות צוות הבוקר בגן הינן עובדות חברת מוסדות, הן לא שובצו בקייטנה לגן מסיבות שאינן תלויות בנו, נדגיש כי אין לכך כל קשר לסייעות הצמודות.

עם זאת, צוות צהרון הגן, שמכיר את הילדים ואת הגן, יעבוד בקייטנה, לצד אנשי צוות נוספים, כך שהילדים תמיד יהיו בחברת דמות מוכרת.

לתשומת ליבכם – בנהלי הרישום לקייטנה, עליהם חתמתם במעמד הרישום, נכתב במפורש כי "השיבוץ לקבוצה לא ניתן לבחירה וללא תלות או קשר להשתייכות לקבוצה בגן ולמשתתפים הקבועים של צהרון הגן. ככל הניתן השיבוץ יעשה בסמוך לשכונת המגורים". ניתן להבין מהכתוב כי גם על הרכב הצוותים לא נוכל להתחייב.

במקומות שניתן היה, עשינו מאמצים לשבץ את הילדים בגן האם עם אנשי צוות מוכרים.

הכנו לילדים קייטנה עשירה וחווייתית ואנו בטוחים שהם ייהנו ממנה. 

בברכת חג שמח.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן