כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כשיפני פוגש את הים-תיכוני

קיוטו פותחת סניף של מסעדת פיוז'ן גורמה כשרה בראשון לציון בשם "קיוטו נאי"-טור הקולינריה של רואי פרסול

כשיפני פוגש את הים-תיכוני

כשאנחנו מדברים על מסעדות, אז יש את המסעדות החדשות, הטרנדיות, ויש את המקומות שהפכו למוסד. לשם דבר. מוסד כזה הוא ללא ספק מסעדת קיוטו בהרצליה פיתוח, שקיימת כבר 23 שנים. מדובר באמת באחת מחלוצות המטבח היפני בישראל, שם נרדף לסושי איכותי.

והנה הבשורה הגיעה לראשל"צ: קיוטו פותחת סניף של מסעדת פיוז'ן גורמה כשרה בראשון לציון בשם "קיוטו נאי".

מסעדת "קיוטו נאי" Kyoto Nei – Modern Japanese cuisine, היא מסעדת גורמה כשרה חדשה שנפתחה בימים אלה בראשון לציון. "קיוטו נאי" משלבת בין מאפייניו המסורתיים של המטבח היפני, לבין הטעם העז והמיוחד של המטבח הים תיכוני. כל זאת תחת מטריית האיכות הבלתי מתפשרת של מסעדת "קיוטו" הוותיקה.

בין המנות בתפריט ניתן למצוא את מנות הדגל הקלאסיות והמוכרות של "קיוטו", כמו טונה טרטר (83 ₪), סשימי ניו סטייל (82 ₪), פאדתאי (64 ₪), פילה סלמון טפיניאקי (142 ₪), לצד מנות חדשניות כגון, באן שחור ממולא סלמון פנקו עם חסה ואיולי ליים (53 ₪), נתח קצבים על הגריל המגיע עם סלט אטריות שעועית, שורשים ועלי טעם, קרמל פונזו וצ'יפס ג'ינג'ר (88 ₪), סלט נאי (54 ₪) ומגוון מנות נוספות המשלבות שיטות בישול ייחודיות וטעמים נועזים.


בנוסף, ניתן למצוא בתפריט סושי מגוון ואיכותי, עם עשרות סוגים של רולים מרשימים (35-71 ₪).

"קיוטו" הפכה לאחד מהמוסדות הקולינריים המובילים בישראל הודות לשילוב של מוצרי גלם איכותיים, דגים טריים, אוכל איכותי ויצירתי המבטיח חווית בילוי משובחת ובלתי נשכחת בדומה למטבחי הפיוז'ן המובילים בעולם.

ב"קיוטו נאי" הושקעו כ-10 מיליון שקלים, כאשר על העיצוב החדשני אמון סטודיו "I am" בהובלת מרקו סברה ואירית שניר. השילוב הנהדר שיוצרת מסעדת "קיוטו" בין התרבויות, הטעמים והצבעים הוא זה שממצב אותה בין המסעדות המובילות בארץ.

במסעדה החדשה בראשון לציון כ-150 מקומות ישיבה הנחלקים לשני חללים, בעיצוב המשלב אלמנטים יפניים אותנטיים יחד עם נגיעות מודרניות. במרכז החלל ממוקם בר גדול אשר מייצר חווית בילוי תוססת וצעירה, בשילוב מערכת סאונד מהטובות בעולם, בה הושקעו משאבים רבים.

KYOTO NEI

ילדי טהרן 7, ראשון לציון שעות פתיחה:

ימים א׳-ה׳: 12:00-23:30

שבת: 20:30-00:00

קרדיט צילום:דוד מויאל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן