כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לא תאמינו כיצד תראה הכניסה החדשה לחולון

תוספת חדשה של מגדלים בני 25 קומות שישלבו מגורים, מסחר ותעסוקה, ומבני ציבור בסמוך לתחנות המטרו-כל הפרטים בחדשות חולון goitem

המטרו ישנה את אזור התעשייה הוותיק של חולון:
מגדלים בני 25 קומות שישלבו מגורים, מסחר ותעסוקה, ומבני ציבור בסמוך לתחנות המטרו

הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה תל אביב, בראשות ערן ניצן, החליטה להפקיד שתי תוכניות חדשות בכניסה המזרחית לעיר חולון, בהתאם לעקרונות תוכנית המתאר הארצית למרחב תחנות המטרו (תמ"א 70).

התוכניות שביוזמת חברת גב ים, על שטח כולל של כ-60 דונם, ממוקמות על רחוב המלאכה:

בחלק הצפוני של רחוב מלאכה מתוכנן מגדל בן 25 קומות שישלב תעסוקה ומסחר בהיקף של כ-60,000 מ"ר ושטח ציבורי בהיקף של כ-3,000 מ"ר. המגדל החדש יצטרף לשלושה מבנים קיימים בני 14 קומות המשמשים לתעסוקה ומסחר.

בחלק הדרומי של רחוב המלאכה, מציעה התוכנית הקמת ארבעה מגדלים בני 25 קומות, שישלבו שטחי תעסוקה, מסחר ותיירות בהיקף של כ-165,000 מ"ר, שטחי ציבור בהיקף של 9,000 מ"ר, ו-500 יחידות דיור, שרובן תהיינה דירות קטנות.
המגדלים יוקמו מעל חזית מסחרית המלווה את רחוב המלאכה שתופנה לכיכרות עירוניות אשר ישמשו בין השאר את היציאות והכניסות לתחנת המטרו "אזור תעשיה חולון" של קו M3.
כיום מצויים במתחם שבעה מבני תעשיה קיימים בני קומה אחת, במצב תחזוקתי ירוד, שיפונו לטובת הפרויקט החדש.


ברחוב המלאכה, מתוכננות שתי תחנות מטרו: תחנה אחת במלאכה-ירושלים ("המלאכה") ותחנה שנייה במלאכה-כביש 44 ("אזור תעשייה חולון").

כמו כן, רחוב המלאכה הוגדר בתוכנית המתאר הכוללנית לחולון, המקודמת בימים אלה, כרחוב מעורב שימושים- מגורים, מסחר ותעסוקה ומבני ציבור, שצפוי לשנות את פניו לרחוב תוסס וחדשני סביב תחנות המטרו. בנוסף לשתי התוכניות, מקודם בימים אלו תכנון משלים של רחוב המלאכה עד רחוב הנחושת.

יו"ר הוועדה המחוזית תל אביב, ערן ניצן: "התוכניות מיישמות את עקרונות תוכנית המתאר הארצית למרחב תחנות המטרו (תמ"א 70), ומביאות בשורה לאזור התעשייה של חולון תוך קביעת תמהיל דיור מגוון הכולל דירות להשכרה בבעלות אחודה מעל תחנת המטרו העתידית. כמו כן, הוועדה המחוזית פועלת לקדם את תוכנית המטרו בהעצמה אינטנסיבית של משרדים, מסחר ומגורים סביב התחנות העתידיות".

התוכנית נערכה על ידי משרד ישר אדריכלים.

קרדיט: viewpoint

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem