כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תקפו ואיימו וניסו לחטוף תיק ומכשיר סלולרי

השוטרים עצרו גבר בן 52 מראשל"צ האישה בת 23 מאילת בנסיוד השוד-כל הפרטים בחדשות ראשון לציון goitem

המשטרה הגישה כתב אישום כנגד גבר ואישה בגין תקיפה ואיומים ברמת גן בניסיון חטיפת תיק ומכשיר סלולרי

בתאריך 16.12.22 בשעה 22:56 לערך, התקבל דיווח במוקד 100 על ניסיון שוד כנגד אישה שהלכה ברחוב אבא הלל ברמת גן כאשר אחזה בתיק יוקרתי ממותג מוכר והנאשמים הבחינו בה והחלו לעקוב אחריה.

בתוך כך, לפתע הנאשמת ניסתה לחטוף את תיקה של הקורבן תוך שאומרת לה: "שחררי את התיק, אחרת אני אדקור אותך…"

תוך מאבק ממושך, הצטרף גם הנאשם השני וזאת על מנת לסייע לשותפתו לחטוף את התיק תוך שהם נופלים על הקרקע יחד עם הקורבן ומשלא הצליחו, ניסו אף לחטוף את המכשיר הסלולרי שהיה בידייה של הקורבן.

רק לאחר שהקורבן החלה לצעוק בקריאות לעזרה ועוברות אורח התקרבו, נמלטו שני הנאשמים מהזירה, ללא הצלחה בחטיפת הרכוש.


שוטרי הסיור של תחנת בני ברק הגיעו בתוך דקות ספורות לזירה והחלו מיד בביצוע סריקות בהתאם לתיאור החשודים שבמהלכן איתרו את שני החשודים, גבר ואישה, מתחבאים בתוך חדר מדרגות של בניין סמוך. החשודים נעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלאו ומעצרם הוארך מעת לעת.

בסיומה של חקירה מואצת של חוקרי תחנת בני ברק, ביום חמישי, הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א, כתב אישום כנגד הגבר בן 52 מראשל"צ והאישה בת 23 מאילת, בגין עבירות של תקיפה כדי לגנוב ואיומים וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן