כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית חולון החלה בהצבת לוחות מודעות עירוניים בעיצוב חדש

כל הפרטים בחדשות חולון goitem

השבוע החל מערך חזות העיר בעיריית חולון בהתקנת לוחות מודעות חדשים שיחליפו בהדרגה את הלוחות הישנים.

הלוחות הראשונים הותקנו ברח' רבינוביץ' 22  וברח' גאולים 42 ובימים הקרובים צפויה התקנה של לוחות מודעות ברח' לסקוב פינת רבינוביץ' וברח' ההסתדרות פינת זלמן ארן.

התקנת שמונה לוחות חדשים נוספים תתבצע בקרוב.

מדובר בדגם לוח חדשני שתוכנן על ידי העירייה בסיוע חברת "כשר תקשורת חזותית", ושעוצב בדומה לקו העיצובי של השילוט העירוני. הלוחות, שבוצעו בידי חברת "רוט תעשיות בע"מ",

כוללים תאורה מבוססת אנרגיה סולארית ידידותית לסביבה.


הלוחות החדשים שיותקנו בהדרגה יחליפו, כאמור, את הלוחות העגולים הישנים, שמיועדים להדבקת כרזות לפרסום אירועים ומופעים. בנוסף, יותקנו לוחות גם במיקומים חדשים, כגון: בסמוך לתיאטרון חולון, בסמוך למדיטק  ועוד.

הכוונה להחליף באופן מדורג את כל לוחות המודעות העירוניים המוצבים ברחבי העיר ללוחות חדישים ומודרניים לטובת הבאת מידע עירוני לידיעת התושבים בצורה ידידותית, יעילה ואסתטית.

חל איסור על הדבקת פרסומים באופן עצמאי על לוחות אלה ותליית המודעות מתבצעת באמצעות העירייה.

יצוין, כי בעיר קיימים בנוסף כ-150 לוחות מודעות קהילתיים לשימוש התושבים, ללא תשלום, שמיועדים להדבקת מודעות פרטיות בגודל שאינו עולה על A-4. 

מידע על לוחות המודעות ומיקומם ברחבי העיר ניתן למצוא באתר העירוני.

כתובית לתמונות – צילום: עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן