כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

רשת חנויות הנוחות תפתח חנות חדשה בחולון

כל הפרטים בכתבה

חברת הנדל"ן "אזורים" מודיעה על חתימה של הסכם ראשון בשטחי המסחר בפרויקט "סימפוני" בשכונת קריית שרת בחולון, מהשכונות הוותיקות ביותר בעיר. העסקה נחתמה עם סבן אקספרס שתשכור במתחם שטח של כ-60 מ"ר לתקופה של 5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות. מועד הפתיחה הצפוי: שנת 2026

שטח המסחר של חברת "אזורים" בפרויקט סימפוני, קריית שרת חולון כולל כ- 700 מ"ר, המחולק ל-7 חנויות סך הכל המתפרסות על פני קומת הקרקע אותם מקימה החברה. המסחר מוקם במסגרת פרויקט עירוב שימושים הכוללים בנייני מגורים ושטחי מסחר. סבן אקספרס הינה הראשונה לחתום עם חברת אזורים בפרויקט סימפוני, נותרו עוד 6 חנויות פנויות להשכרה בשטח המתחם.

דן מור, סמנכ"ל  המניבים באזורים: "אנו מברכים על חתימת ההסכם עם סבן אקספרס בשטח המסחרי בפרויקט "סימפוני".  זוהי בשורה משמחת על הסנונית הראשונה בפרויקט ואנו צופים כבר עכשיו ביקושים גבוהים לקומת המסחר בפרויקט. אנו פועלים בימים אלו על ייצור תמהיל מסחרי מגוון ואיכותי עבור תושבי השכונה היכלול מגוון של חנויות אשר יבטיח נוחות לדיירי השכונה והפרויקט בפרט. הפרויקט מוקם בלב שכונת קריית שרת הוותיקה והמבוקשת בעיר חולון, בין היתר בזכות מיקומה הנגיש והאטרקטיבי."

פרויקט 'סימפוני' הינו מגדל עירוב שימושים של חברת אזורים בשכונת קריית שרת אשר יצא לשיווק בימים אלו. קריית שרת היא השכונה הגדולה ביותר בחולון כאשר הפרויקט יוקם על קרקע של החברה מהאחרונות שנותרו בשכונה. המגדל הינו מגדל עירוב שימושים כאשר בחלקו התחתון יפתחו בתי קפה, חנות נוחות, ועוד. המגדל היוקרתי הנו מגדל בן 24 קומות ו-כ100 יחידות דיור בתמהיל של שלושה עד חמישה חדרים, מעוצב על ידי משרד האדריכלים "ברעלי לויצקי כסיף" ובעיצוב פנים יוקרתי ומרשים של משרד "סטודיו חזק". המגדל יוקם בסמוך למרכז המסחרי בקריית שרת, פארק פרס, בית הספר התיכון קריית שרת, מרכז התעסוקה החדש של עזריאלי ולמרכז המוזיקה והתרבות "בית שטיינברג" הכולל תיאטרון וספריה. במסגרת הקמת הפרויקט, חברת אזורים צפויה להרחיב ולחדש לראשונה את בית התרבות והמוזיקה הוותיק "שטיינברג" אשר קיים בלב השכונה משנות ה-70 ומסמל עבור העיר את המוזיקה והאמנות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem