כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הכי טרי שיש:טור הקולינאריה של רואי פרסול

והפעם קצבית פרימיום ומעדנייה איכותית

הכי טרי שיש:טור הקולינאריה של רואי פרסול

באופן טבעי, אנחנו מחפשים כל הזמן את הדבר המעניין הבא. את היעד החדש שנטוס אליו, את הקולקציה החדשה שנלבש. וגם באוכל, מחפשים את המנה החדשה שתסעיר אותנו, את המקום המדובר שעומדים בשבילו בתור. וגם את אופן הבילוי. לא מזמן כתבתי במדור הזה על מעדנייה שהיה כיף לבחור בה את האוכל, והנה שוב נתקלתי במקום מעניין, שהוא לא מסעדה ביי דה בוק, אבל בהחלט מהווה בילוי מרענן מחוץ לקופסה.

אני מניח שאין צורך להציג לפניכם את רשת חינאווי Wine & More. רשת קמעונאית לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 10 סניפים, ובחלק מהם הרשת מפעילה בנוסף קצבית פרימיום ומעדנייה איכותית: חינאווי גריל, שמציע מגוון בשרי פרימיום. זה יכול להיות בצהריים כשאתם ממהרים ובא לכם משהו לבחירה בפיתה מושקעת, או לחילופין בצלחת, היישר מהקצבייה הידועה הממוקמת באותו חלל. כחלק ממומחיות מתמשכת ורבת שנים בטיפול בבשר, הוחלט לשים בפרונט את הבשרים העסיסיים כשאיכותם וטריותם יוצרים חגיגה לחיך.

בין המנות המוצעות: עראיס, שיפודי קבב הבית, מרגז, כבדי עוף, שיפוד נתח קצבים, שיפוד אנטריקוט, שיפוד כבש, שיפוד פילה עגל, המבורגר אנטריקוט. בנוסף, ניתן להזמין נתחי פרימיום מהקצביה המוגשים בצלחת בתוספת סלטים אותנטיים כשהתמחור הוא לפי משקל של 100 גרם: סטייק פילה, סטייק אנטריקוט, סטייק אנטריקוט על העצם, פורטרהאוס, סטייק סינטה, סינטה על העצם ואוכף טלה.

החלטתי לקפוץ עם חברים לבילוי של שישי בצהריים בסניף שברחוב קרליבך בתל אביב, כשאחד מהחבר'ה החליט שזה מוזר לבלות בין מדפים עמוסי יין ואלכוהול. חבר אחר דווקא הדגיש את היתרון שבדבר: לא משנה מה בא לנו לשתות – יין, בירה או וויסקי – הכל נגיש ובמחירי מדף.

איך שנכנסנו הופתענו מהאווירה. מוזיקה, צ'ייסרים, רעש של כוסות מצלצלות, ריח הגריל באוויר. אשכרה הרגשה של מסיבה בתוך חנות יין. בגלל שמדובר בצהריים הזמנתי בירה, כי לא רציתי ללכת על אלכוהול כבד מדי, ומבחינתי זה גם המשקה האידיאלי לבשר על האש. בלי לבזבז זמן הגיעו לשולחן סלטים מצוינים, כולל סלט חצילים, עגבניות ופלפלים קלויים ישר מהאש. יחד עם פיתה חמה זה היה אחלה פתיח לרפד את הקיבה מהאלכוהול שלא הפסקנו לשתות – חלק בחרו ביין, חלק בבירה, אבל כולנו הגזמנו עם הצ'ייסרים.

שיפוד פרגית, נקניקייה חריפה, קבב מתובל ועראיס שהגיעו לשולחן הזכירו לנו כמה האוכל הפשוט והלא מתוחכם הזה, הוא בסוף הכי טעים בעולם. מהמנגל לצלחת, יחד חומוס שנעשה במקום וקצת חריף, ואתם מסודרים.

עוד ועוד אנשים זרמו למקום. חלק הצטרפו לחגיגה, חלק נכנסו כדי לקנות יין או בשר הביתה. לא רצינו להתפוצץ כי שישי היום, ועוד כמה שעות יש לנו ארוחה משפחתית, אבל קבענו שבביקור הבא נבחר איזה נתח עסיסי מהויטרינה, ונזרוק אותו על האש ישר מהקצבייה. יותר טרי מזה לא יכול להיות.

חינאווי גריל קרליבך- בתוך סניף חינאווי Wine & More. קרליבך 25, תל אביב. ימי א'-ה': 11:00-20:00, ימי ו': 11:00-16:00. החל מ- 33 ₪ לפיתה והחל מ- 49 ₪ לצלחת, בהתאם לבשר הנבחר.

ניתן להזמין משלוחים לאזור תל אביב והסביבה, באמצעות שירות המשלוחים של וולט ותן ביס.

צילום חנות: אלכס פוארטס,

צילום מנות:וולט

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem