כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

האם יתקיימו היום לימודים בגני הילדים?

האם יתקיימו היום לימודים בגני הילדים? מומלץ לבדוק בגן שלכם אם הסייעות הגיעו לעבודה?

האם יתקיימו היום לימודים בגני הילדים? מומלץ לבדוק בגן שלכם אם הסייעות הגיעו לעבודה?

בשבוע שעבר יצאה הודעה ברשתות החברתיות דרך הסתדרות מעו"ף כי מופצת הודעה ברשת הקוראת לסייעות להיעדר מהעבודה ולהמציא "תעודת מחלה" בעקבות ההודעה נעדרו סייעות מהגנים מה שגרם לשיבושים בחלק מהגנים.

גיל בר טל -יו"ר הסתדרות המעו"ף יצא בהבהרה הבאה:

חשוב לי להדגיש כי ההסתדרות לא עומדת מאחורי יוזמה זו והיא לא על דעתה.

מו"מ אינטנסיבי בעניין רפורמה בשכר הסייעות מתקיים מזה חודשים!

בתחילת השבוע הבא וככל שלא תהיה פריצת דרך במו"מ לצורך הגעה להסכם בתנאי עבודתן ושכרן של הסייעות, יכריז יושב ראש ההסתדרות מר ארנון בר-דוד על סכסוך עבודה וינקטו צעדים ארגוניים עד אשר יחתם הסכם המעגן את הרפורמה בשכר הסייעות בשלטון המקומי.


עוד הוסיף ואמר בפנייה לסייעות :הינכם מתבקשים להבהיר לעובדות כי היוזמות העצמאיות והמקומיות של סייעות, הקוראות לשבש בשלב זה את העבודה, גורמות נזק למהלך המו"מ ואינן על דעת ההסתדרות.

אנחנו מנהלים מזה תקופה מו"מ אינטנסיבי בעניין רפורמה בשכר ושיפור בתנאי העבודה של הסייעות.

בתחילת השבוע הבא וככל שלא תהא פריצת דרך משמעותית במו"מ לצורך הגעה להסכם, תפעיל ההסתדרות בצורה מסודרת ומאורגנת, יחד איתכם את כל האמצעים העומדים לרשותה, לשם הגעה להסכם הנותן ביטוי לעבודתן ומעמדן של תומכות החינוך ברשויות המקומיות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן