כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

היום: הרישום לשנת הלימודים תשפ"ד במעונות היום

הרישום לשנת תשפ"ד ייפתח מה – 1/2/2023. מומלץ עוד קודם להירשם לאתר ההזדהות הממשלתי. הרישום מתבצע ישירות באגף בכיר לעידוד תעסוקת הורים ולא אצל מנהלת המעון, כאשר הרישום למעון יתבצע באופן מקוון. ניתן לקבל מידע לגבי מעונות או מיקום של מעונות באתר איתור מסגרת מוכרת. ניתן לקבל את סמל המעון ממנהלת המעון וגם באיתור מסגרת מוכרת במסגרת בדיקת שם וכתובת.

האם אפשר להירשם רק באתר או גם אצל מנהל/ת המעון?

הרישום יבוצע אך ורק באופן מקוון באגף לעידוד תעסוקת הורים. רישום שיבוצע אצל מנהל/ת המעון לא ייקלט במערכות האגף ולא ניתן יהיה להבטיח את מקומו של הילד במעון.

מהם גילאי הרישום למעון יום מוכר? (בכפוף למבחני התמיכה שיפורסמו)

  • ילדים אשר נולדו החל מיום 01.01.2021
  • ילדים אשר נולדו בין התאריכים: 31.12.2020 – 31.07.2019 ורופא או פסיכולוג מהמכון להתפתחות הילד אישר כי הם  עונים להגדרה "מעוכבי התפתחות" ביחס לגילם ומומלץ להשאירם שנה נוספת במעון יום.
  • ילדים אשר נולדו בין התאריכים: 31.12.2020 – 31.07.2019 יוכלו להתקבל למעון יום על בסיס מקום פנוי בלבד. יודגש, כי ילדים אלה לא יהיו זכאים להשתתפות בעלות שכר לימוד (תמיכה) ביחס לשהותם במעון היום.
  • ילדים מתחת לגיל 3 חודשים לא יתקבלו למעון יום ולא יקבלו זכאות לתמיכה במסגרת מבחני התמיכה.

דמי רישום ומקדמות על חשבון שכר לימוד.


גובה דמי רישום מרבי –  ניתן לגבות דמי רישום במעון רק לאחר קבלת הודעה סופית על קבלת הילד למעון היום מהאגף. דמי הרישום אותם רשאי לגבות מפעיל המעון (רשות מקומית או ארגון) לא יעלו על 133 ₪. דמי הרישום לא יוחזרו להורים במידה והרישום יבוטל ע"י ההורים. מקדמה – מפעיל מעון היום רשאי לגבות מקדמה עד לסך 570 ₪, על חשבון שכר הלימוד לחודש הלימודים הראשון, וזאת רק לאחר שההורה יקבל הודעה סופית על קבלת הילד למעון היום.

האם צריך לעדכן את מנהל/ת המעון שנרשמנו למעון שלו/ה?

אין צורך לעדכן את מנהל/ת המעון. הרישום מבוצע ישירות על-ידי ההורה מול אגף בכיר לעידוד תעסוקת הורים. יצוין, כי מנהל/ת המעון יכול/ה בכל עת לצפות בילדים שנרשמו למעון. יש להבהיר כי לאחר קבלת תשובה מהאגף כי הילד התקבל למעון על ההורה להמשיך את הליכי הרישום מול מנהלת המעון.

האם צריך לרשום גם ילדים שממשיכים במעון בשנה הבאה?

יש לרשום את כל הילדים שאתם מעוניינים לשבץ במעון, כולל ילדים ממשיכים. ילד ממשיך שלא יירשם מקומו במעון אינו מובטח.

לא מצליח/ה לבצע הזדהות באתר הממשלתי, מה עושים? אין לי אמצעי זיהוי לאתר הממשלתי, מה עושים?

לתמיכה טכנית בנושאי התחברות לאתר הממשלתי: במספר הטלפון הישיר 1299 או בכתובת האימייל [email protected] למעבר לדף הרשמה למערכת ההזדהות הלאומית – שאלות נפוצות

https://www.youtube.com/embed/MTUk03hIS1I

מתי יגיעו התשובות של הרישום?

בשבוע הראשון של חודש מרץ תתקבל הודעה אם יש קבלה סופית או שהמעון אליו נרשמתם עבר לוועדות קבלה.

כיצד מתבצע הרישום לילד עם עיכוב התפתחותי?

הרישום מתבצע כרגיל, בעת הגשת מסמכים יש לצרף מסמך בו רופא או פסיכולוג מהמכון להתפתחות הילד מאשר כי הילד מעוכב התפתחות ומומלץ להשאירו שנה נוספת במעון או במשפחתון.

פספסתי את תקופת הרישום, מה עושים?

יהיה ניתן לבצע רישום רק לאחר סיום ועדות קבלה וחריגים על ידי מנהלות המעון וכל זאת על בסיס מקום פנוי.

מה קורה אם לא רשמתי את הילד למעון?

הרישום מבוצע רק בתקופת הרישום. ילד שלא נרשם בתקופת הרישום יוכל להירשם רק לאחר סיום ועדות הקבלה, ועל בסיס מקום פנוי בלבד.

איך רושמים יותר מילד אחד?

ניתן לבצע רישום ליותר מילד אחד באותה בקשת רישום.

כיצד מעבירים מידע אודות הרישום לשני בני הזוג?

בעת ביצוע הרישום יש להזין טלפון וכתובת דוא״ל של בן/בת הזוג ואליהם יישלחו כל העדכונים וההודעות בדבר ביצוע הרישום. לפרטים נוספים בנושא העברת מידע בין הורים.

איך נרשמים למשפחתונים?

הרישום למשפחתונים המוכרים על-ידי האגף, מתבצע כרגיל, אצל רכזות המשפחתונים באיזור המגורים. ניתן להירשם במקביל גם למשפחתונים (אצל רכזות המשפחתונים) וגם למעונות היום (באתר אגף בכיר לעידוד תעסוקת הורים).

מתי יגיעו תוצאות הרישום?

הצפי הינו כי בשבוע הראשון של חודש מרץ תתקבל הודעה אם יש קבלה סופית או שהמעון אליו נרשמתם עבר לוועדות קבלה.

מתי בכל זאת נרשמים במעון?

רק לאחר שההורים מקבלים תשובות סופיות על קבלת הילד למעון ניתן לבצע רישום גם אצל מנהל/ת המעון.

לכמה מעונות אפשר להירשם?

ניתן לבחור עד 2 מעונות יום, ולבחור איזה מעון יהיה בעדיפות ראשונה ואיזה מעון בעדיפות שניה.

מה המשמעות של העדיפויות בבחירת המעונות?

אם ילד התקבל למעון שנבחר בעדיפות הראשונה, הילד ישובץ במעון זה והרישום שבוצע למעון שבעדיפות השנייה מבוטל. אם יתקבל למעון בעדיפות השנייה בלבד, ניתן יהיה להגיש בקשה לוועדות קבלה על מנת שיבחנו אם ניתן לשנות. ללא פניה אקטיבית לוועדות קבלה, תישאר אופציה ב'.

מה אני עושה אם קיבלתי הודעה שהילד התקבל למעון שבעדיפות הראשונה?

יש לפנות למנהל/ת המעון עם ההודעה ולהסדיר את המשך הרישום למעון.

מהי ועדת קבלה? ואיך אפשר לדעת אם יש במעון ועדת קבלה?

במעונות בהם קיים עודף רישום נקבעים סדרי קדימויות של הילדים בקבלה למעון בהתאם לנוהל סדר קבלת ילדים למעונות. במקרה כזה ההורים יידרשו להגיש מסמכים ובהתאם למיקום הילד ברשימה, ייקבע האם הילד יתקבל למעון או לא.עם תום תקופת הרישום יבוצע עיבוד של בקשות הרישום שבסיומן יישלחו תשובות להורים האם במעונות שנבחרו על-ידם יש מקום לילדיהם או לא, כאשר במעונות בהם קיים עודף רישום תישלח להורים הודעה על ביצוע ועדת קבלה במעון.

מה צריך לעשות אם יש במעון ועדת קבלה?

אם קיבלתם הודעה על הצורך בביצוע ועדות קבלה, תידרשו להגיש מסמכים לאתר אגף בכיר לעידוד תעסוקת הורים, שעל בסיסם ייקבע מיקום הילד ברשימה. פרטים מלאים יימסרו בהודעה שתקבלו.

מתי יסתיימו ועדות הקבלה?

התשובות על קבלה או דחייה יישלחו להורים במהלך חודש אפריל.

למי פונים אם יש שאלות?

לתמיכה טכנית בביצוע הרישום ובכניסה לאזור האישי יש לפנות למוקד ממשל זמין בטלפון 1299.שעות הפעילות: ימים א'-ה' בין השעות 19:00-08:00.לשאלות על תהליך הרישום ותוצאותיו למוקד מעונות יום, משפחתונים וצהרונים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem