כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כתב אישום כנגד מוכר בחנות בחולון שדקר ובעט בראשו של לקוח שביקש להחזיר מוצר

דחף את המתלונן מחוץ לחנות, הצטייד בסכין, דקר את המתלונן והמשיך לרדוף אחריו תוך שהמתלונן נס על חייו.

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד שלו עטיאס (19) מנתניה, מוכר בחנות בחולון שדקר ובעט בראשו של לקוח שביקש להחזיר מוצר.

מכתב האישום שהגישה עו"ד אריאלה נבון עולה כי בחודש האחרון, בעת שעבד בחנות בחולון, ניגש אל עטיאס לקוח וביקש להחזיר מוצר שרכש יום קודם לכן. עטיאס, שסרב לבקשת הלקוח, החל ללכת לתוך החנות בעוד שהלקוח בעקבותיו. כששם לב לכך, אמר עטיאס ללקוח "למי אתה חושב שאתה מתקדם", תפס בחולצתו ודחף אותו בכוח אל מחוץ לחנות. המוצר נפל מידיו של הלקוח, וזה הלך מהמקום. כעבור מספר דקות חזר הלקוח לחנות, הרים את המוצר מהמדרכה ואמר לעטיאס "חכה חכה", תוך שהוא מסמן לו בידו והולך מן המקום. בשלב זה יצא עטיאס מהחנות, שלף סכין משוננת והחל לרוץ לכיוונו של הלקוח, אשר במטרה להגן על עצמו, הרים מנגל נייד שהיה בסמוך וניסה להדוף את עטיאס, שהחל לדקור אותו באגן שמאל, הלקוח ברח מעטיאס ונפל על הקרקע, אז בעט עטיאס בראשו. כתוצאה ממעשיו נגרמו ללקוח חבלות על גופו וכן שברים.

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל לכתב האישום ציינה עו"ד נבון: "המשיב ביצע לכאורה את המיוחס לו בכתב האישום תוך שיכל להימנע ממעשיו ואף לעצור בכל שלב, אך בחר להמשיך במעשיו ואף להחמירם. לאחר שדחף את המתלונן מחוץ לחנות, הצטייד בסכין, דקר את המתלונן והמשיך לרדוף אחריו תוך שהמתלונן נס על חייו. זאת ועוד, כאשר נפל המתלונן, בעט בו המשיב בעודו שכוב על הקרקע, והכל על רקע סכסוך פעוט בגין רצונו של המתלונן להשיב מוצר פגום שקנה בחנות של המשיב."

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem