כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תחזית אסטרולוגיה לשבוע שבין – 03/03/23 ועד – 09/02/23

התחזית מאת עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 03/03/23 ועד – 09/02/23.

טלה:

הצורך לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית צף ועולה. עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם קדרות מסוימת שאינה אופיינת לבני מזל טלה. תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה והתחושה שכבר אין לכם חשק וסבלנות למה שמתרחש סביבכם, מכה בכם שוב ושוב. כדי להתגבר על המצב ולעבור את התקופה הזו בשלום, ממליצים הקלפים להיעזר בשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית. השילוב שבין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה האלטרנטיבית, יכול לתת לכם מענה מהיר ויעיל לפתרון בעיותיכם הן ברובד הגוף והן ברובד הנפש. מבחינה רוחנית, ניתן לומר שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך מכאן את דרככם. יחד עם זאת כדאי להימנע בשלב זה מקבלת החלטות מרחיקות לכת וזאת משום שבחודש הבא צפויות התפתחויות חדשות ומעניינות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם. כספים: הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לגרום לסחרור כלכלי. הקלפים ממליצים לבחון ביסודיות כל הוצאה כספית ולברר האם היא באמת נחוצה או שייתכן וניתן לדחות אותה לזמנים טובים יותר. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיקים אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה בנושא זה. בריאות: חולשה, רפיון וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. תהליך זה קורה היות וגופכם איננו מאוזן די הצורך. קבלת הילינג, רייקי או כל טיפול אנרגטי אחר, יעזור לכם להגיע לאיזון הדרוש והדבר יתרום רבות לחיזוקכם האישי והרוחני גם יחד. שבוע מוצלח, חג טו' בשבט שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ברגע שמישהו מעיר לכם על משהו שרגיש אצלכם, סביר להניח תפגעו, אך זכרו שהבחירה להיפגע מאותה הערה ואותו בן אדם שאמר לך זאת היא בחירה אך ורק שלכם! בכול מקרה היו מהנעלבים ולא מהעולבים.

שור:

שינוי בחשיבה מוביל לשיפור חיובי באווירה שסביבכם. תהליך זה, יוצר בעבורכם מצבים טובים לשיפור פנימי וחיצוני כאחד. לאחרונה הגעתם למסקנות ולהחלטות אשר אמורות להכניס לחייכם שינויים חיוביים, אך למרות זאת רבים מבני מזל שור מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק שאתם יודעים מה נכון וצריך לעשות אתם פשוט צרכים ל ע ש ו ת!!. רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיג מטרות, לשפר את עצמכם ולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אך לא תגיעו לשום מקום, ועל זה אמרו חז"ל – אמרו מעט ועשו הרבה. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי עשייה ופעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם, כלומר: בואו לייעוץ. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים.הצורך במעבר דירה או שינוי במקום המגורים עולה על הפרק. שבוע מוצלח, חג נטיעות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התקדמו בכיוון הנכון ועשו דברים בדרך הנכונה. התקדמו באופן מעשי לקראת שמחה, בהירות, אומץ, סבלנות וכוח, הדבר יקדם אתכם במהירות רבה יותר מאשר המאמץ להימנע מכעס, תסכול, פחד, עצב, חרדה או מצבים אחרים שגוזלים מכם אנרגיה.

תאומים:

בלבול רגשי כזה או אחר מקשה עליכם לקבל את ההחלטות הנכונות. חשוב לזכור שהישארות ממושכת בכאוס רגשי, יובל לבסוף למצב שאין בו כול חפץ ולכן מומלץ בחום למהר ולפתור סוגיות רגשיות. בשבוע הקרוב, משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שכבר זמן מה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם. השבוע על עליכם לקבל הכרעה לגבי נושא שמעסיק אותם. המשך ההתלבטות יגרום לכך שדברים שאמורים להגיע יתעכבו והדבר עשוי לפגום בביטחונכם העצמי. לכן הגיע העת לנהוג בהיגיון, "לחתוך" דברים ולקבל החלטות שיאפשרו לכם להמשיך ולהתקדם. מערכות יחסים שהתערערו לאחרונה גרמו לכם לעשיית חשבון נפש שבסופו התברר שאולי מיהרתם להסיק מסקנות. כעת עם חלוף הזמן אתם חשים שאולי לא מיציתם את כל האפשרויות הקיימות על מנת לפתור את הבעיות ברוח טובה יותר. אלו מכם שלא יתביישו להודות בטעותם יקבלו הזדמנות נוספת לתיקון. עבודה: נסיבות חיצוניות גורמות לכך שלאחרונה אינכם משקיעים את מלוא האנרגיה הדרושה לביצוע המטלות שניצבות בפניכם. התוצאות אותן השגתם, תואמות את יחס השקעתכם בנושא. על מנת להביא לשיפור בעבודה, יהיה עליכם להתעשת ולהתחבר שוב אל המוטיבציה שמאפיינת את האריות. זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצבעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להפיג בלבול רגשי וחוסר ודאות ובכך, תוכלו להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. שבוע טוב, טו' בשבט שמח ואלוהים אתכם!!


הכוונה רוחנית: לכעוס או לא לכעוס, זו החלטה. הכעס לא קורה לנו. אנו מחליטים לכעוס ואנחנו יכולים להחליט גם שלא. הכל תלוי בנו.

סרטן:

ברוך השם שבוע טוב עומד בפתח. זהו זמן טוב לבילוי, לנופש, לחופשה ושעשועים שונים. באופן כללי: התחושה הכללית שעוטפת אתכם מצביעה על כך שבסך הכול השבוע הדברים די מסתדרים לכם והכיוון הכללי בו אתם צועדים הוא חיובי ונכון. כמו כן, בשבוע זה יתאפשר לבני מזל סרטן לבסס את מעמדם בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לחיי חברה וכדומה. בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם, ורק לאחר שבדקתם לגבש החלטה ודרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם. סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. לרווקים שביניכם שישנו את דרך חשיבתם ואת יחסם לנושא הזוגיות צפוי מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. קשר שאתם מתקשים לסיים הופך לדביק ומעיק וזה לא מה שאתם צרכים כרגע. אירוע חברתי או שמחה משפחתית בהם תיקחו חלק יסבו עונג אך עליכם להיזהר משתייה מופרזת ומהתהוללות יתר. התיקון השבועי: עליכם להקפיד ולחייך יותר, החיוך פותח את אזור מקלעת השמש, הוא פותח את השמש הפרטית שלכם ומאפשר לאור שלכם לזרוח מבפנים החוצה אל העולם. חיוך אחד משנה את תמונת העולם שלכם – משנה את המציאות.  לכן אמצו את ההמלצה של הקלף השבועי שלכם וחייכו הרבה, חייכו גם כשאתם לבד, פשוט חייכו וב"ה העולם יחייך אליכם בחזרה. הציטוט השבועי: "אמונה היא לעשות את הצעד הראשון גם כשאינך רואה את התמונה הגדולה" – מרטין לותר קינג. שבוע מוצלח, חג אילנות שמח והשם עמכם!! 

הכוונה רוחנית: החיים הם לא כמות הנשימות שאנו נושמים, אלא מספר הרגעים שעוצרים את נשימתנו… 

אריה:

דבר מה שאתם מחכים לו, מתעכב מלהגיע. ועליכם להיעזר בעוד קצת סבלנות. הדברים להם אתם מחכים יקרו ב"ה רק במועד מאוחר יותר – בעוד כחודש. מצב הרגשי בו אתם מצויים גורם לכם להסתגר ולהתכנס בתוך עצמכם. המון מחשבות ולבטים יוצרים בלבול וחוסר ודאות שמקשים עליכם להתנהל. החששות והדאגות הן על רקע של חולשה כלכלית אך יש גם חששות על רקע זוגי והעדר בטחון רגשי ונושאים אלו שקשורים בביטחון כלכלי ובכסף ובביטחון רגשי ומערכות יחסים מערערים את שיווי משקלכם הרגשי. כעסים שאתם שומרים בלבכם מונעים מכם להגיע לפתרון בעיה שמציקה לכם. הבחירה שלכם להיצמד לחשיבה מקבעת, לכעסים ישנים או לדפוס התנהגות שלא טוב לכם, יכולה להיות בעוכרכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לא לינטור ולשמור בבטן ולפרוק את אשר על ליבכם. המנעות מעקשנות מיותרת תסייע לכם לקדם את העיניינים. בעבודה: אתם חשים שלא בנוח ויש בלבכם טינה כלפי אנשים מסויימים אשר סובבים אתכם. כדי להימנע מוויכוחים וחיכוכים מיותרים יהיה עליכם לנצור את לשונכם. הבטחות שקיבלתם לשיפור תנאי עבודתכם ו/או שכרכם אינן מתממשות ויהיה עליכם להתאזר בסבלנות עוד מספר חודשים. זוגיות: בלבכם יש געגוע לזמנים אחרים וטובים יותר, זמנים בהם חשתם אהובים וידעתם לאהוב. תחושה זו מעידה כי הזוגיות בה אתם מצויים סטתה אט אט ממסלולה. הימנעות ממאבקי אגו וויתור על עקשנות מיותרת שאינה במקומה יזמנו לכם את ההזדמנות לישר את ההדורים לטוב או לטוב יותר. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה וניתוק, גם כאן ניתן לראות שהדברים מתעכבים בגלל חוסר הסכמה כספית. נכונותכם להגמיש את עמדתכם יכולה להקל על שחרורכם. כספים: חסכון הוא צו השעה. עליכם להקפיד שלא לחרוג מיכולותיכם. קריאת מזמור נב' בספר תהילים יפה לשבוע זה. שבוע מבורך, חג טו' בשבט שמח ואלוהים אתכם!!  

הכוונה רוחנית: הרמוניה בעולם הפנימי משמעותה היכולת לשלוט במחשבותינו. הרמוניה בעולם הפנימי תיצור שפע ואופטימיות. שפע פנימי יצור שפע בעולם החיצוני. 

בתולה:

שבוע חיובי בפתח. זמן של החלמה, ריפוי והתחזקות רוחנית ונפשית. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם. בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו". לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו. זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם- חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף. לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם. שבוע מבורך, חג נטיעות שמח ואלוהים אתכם. 

הכוונה רוחנית: שמחה אינה צומחת באופן מקרי. שמחה אמיתית מגיעה מתוך ההנאה שֶׁבִּצמיחה ובמימוש עצמי – כאשר אנו צולחים אתגר קשה או חווים רגע של התבהרות או הבנה חדשה ומעמיקה יותר. 

מאזניים:

ירידה בערך עצמי ושחיקה בדימוי העצמי יוצרים שבוע לא קל..  כאב פיזי ירידה באנרגיות ובאיכות החיים כמו למשל דיכאון או קושי לעשות דברים מסוימים. בבית: תחושה שיש מישהו שמתאכזב מהאופן שבו בחרתם להתנהג מקשה עליכם לפעול ממקום נקי. אצל חלקכם ניתן לראות שמתקיימת השבוע אכזבה מציפיות שלא הגיעו לידי מימוש או אכזבה מאנשים אשר פגעו בכם או זלזלו חלילה בכבודכם. כעת אתם מוצאים את עצמכם פגועים, חסרי כוחות וחסרי מוטיבציה. פחד ממה אחרים יגידו או פחד מאיך שאנשים אחרים רואים אתכם, הוא זה שגורם לכם להגיע למקום של חוסר שקט נפשי. פניה לעזרתו של איש מקצוע שיש בכוחו לחברכם מחדש לביטחון עצמי ואופטימיות יכולה לחולל נפלאות בעבורכם. בעבודה: מקום עבודתכם עשוי לאכזב אתכם לכן אל תמהרו לסמוך על הבטחות שניתנו לכם והקפידו על ערנות על כל המתרחש סביבכם. באופן כללי תחושת הביטחון הכלכלי מתערערת ועליכם לנהוג בזהירות ואחריות כלכלית. זוגיות: דברים שמפריעים לזוגיות שלכם ניתן לסדר ולפתור רק באמצעות שיחה, אז למה אתם מחכים? חשוב שתדעו שבזוגיות השתיקה מזיקה. לאלו מכם שסיימו קשר חשוב – אל תתעטפו ברחמים עצמיים. בריאות: חולשה בריאותית וירידה באנרגיות איזור רגיש עמוד שידרה והגב. התחברות לחשיבה חיובית והימנעות מראייה שלילית יעזרו לכם להתחזק. בנוסף ולא פחות חשוב גם טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם, להקל אל כאב ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי כאחד.  שבוע מבורך, חג אילנות שמח ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: החיים אינם קלים לאיש מאיתנו, אז מה? אנחנו זקוקים להתמדה ויותר מכל-לביטחון בעצמנו. עלינו להאמין שאנחנו מוכשרים למשהו ושעלינו להשיג את הדבר הזה יהי אשר יהי המחיר. הידיעה שיש לכם את הכוח לעשות ולשנות, מעוררת את הכוח. וכשהכוח מתעורר, הוא מתחיל לפעום בתוככם ומבקש להיהפך לפעולה. הגורם האחראי להפיכת כוח לפעולה הוא החלטה. ברגע שאתם מחליטים באופן חד משמעי – הכוח הפוטנציאלי שבכם אותו העניק לכם בורא עולם, הופך לממשי ומכאן הדברים מתחילים לזוז. 

עקרב:

בשבוע זה מצב הרוח שלכם אפור והמון דברים שחשובים לכם אינם מסתדרים כפי שהייתם רוצים באמת. תהליך זה של חוסר שביעות רצון, יוצר מתח  ולחץ נפשי (Stress). צורך בקבלת עזרה בעיקר עזרה בעלת גוון חומרי כמו למשל: קבלת הלוואה או סיוע שווה ערך לכסף. אבל גם מקומה של עזרה נפשית או רגשית איננו נפקד ורבים מכם צריכים לשקול ברצינות קבלת עזרה רוחנית כזו או אחרת. באופן כללי: השגרה שנוצרה בחייכם, אינה מייצרת או מספקת לכם את האושר שיספק את רצונכם. כדי לדעת שדווקא במצבים בהם רוחו של האדם שפופה, עליו להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית. דהיינו: לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית. אלא, לקחת את הכול בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם. וכאשר האדם מסתכל למציאות בעיניים ומקבל אותה כפי מה שהיא, על ידי זה הוא חווה את המציאות כדבר טוב וחיובי ועל ידי זה, נוצרים אצלו רגשות טובים וחיוביים. כסף: עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכליים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם. בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר איתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. זוגיות: אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו אנטמיות,  תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיות שלכם. תהליך זה של התקררות/התרחקות רגשית, גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם. הציטוט השבועי: "כשאנחנו מביעים תודה , לעולם אסור לנו לשכוח שההערכה הגבוהה ביותר היא לא להשמיע מילים, אלא לחיות על פיהן"- ג'ון קנדי. שבוע מבורך, חג טו' בשבט שמח ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: לחץ נובע מחוסר ידיעה. כאשר האדם לא יודע מה יקרה הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע מה לעשות הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע ולא מבין, את הסיבות שבגללן המצב הוא כפי מה שהוא, הוא נלחץ. בקיצור, לחץ נובע מחוסר הבנת המצב. מחקרים שנעשו לאחרונה גילו שברגע שהאדם מבין (יודע) את הלמה, הוא מסוגל להתמודד עם כול איך, למה ומדוע. 

קשת:

שבוע חיובי בפתח.. זמן טוב להתחברות רוחנית. הבית והמשפחה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב אל התא המשפחתי שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים, אחים ואחיות. לאחרונה הייתם טרודים בעיקר בעצמכם ובבעיותיכם האישיות וללא כל כוונה רעה יצרתם חסכים אצל האנשים היקרים לכם ביותר והשבוע יש לכם אפשרות לפצות על כך. בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם ורק לאחר שבדקתם, לגבש החלטה ודרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם, סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה. זוגיות: הזדמנויות לחיזוק ולביסוס הקשר הזוגי יגיעו לאלו מכם שישכילו לנצל הזדמנויות אלו בתבונה. צפוי שבוע מהנה בכל הקשור למין, אהבה וזוגיות. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. כמו כן, זהו שבוע טוב למפגש עם אומנות ויצירה ולהרחבת אופקים רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע רוגע, חג אילנות שמח ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: תמיד ישנן 10 דרכים שונות לצעוד. החיים הם הבחירה שלכם. אף אחד 

גדי:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת על כך שרבים מבני מזל גדי חווים כעת התמסרות רגשית, בשבוע זה כדי מאוד להימנע משטחיות בכול נושא או עניין חזקה וטוטאלית לנושא/עשייה או אדם כזה או אחר. לחצים חיצוניים יוצרים שבוע לא שקט מבחינה רגשית. השבוע הנוכחי משיט עליכם רגשות מעורבים שיוצרים אווירה דחוסה שמהולה במעט עצב. בתוך הבית הדברים לא כל כך מסתדרים ויש מתחים עם בן הזוג או בני הנעורים. סבלנות ונכונות להקשיב ימנעו משברים ותחושות לא נעימות. בעבודה: אתם ממלאים את תפקידכם נאמנה ויש מי שסומך עליכם בשבוע זה יש להימנע מלקחת חלק ברכילות ופטפוטי סרק. חברה/חברים: בשבוע זה יש מי שמרכל עליכם מאחורי הגב, השתדלו להימנע מוויכוחים והקפידו לא לשתף אנשים אחרים בתוכניותיכם או בהרגשתכם . כספים: יש לגלות ערנות ולהימנע מהוצאות שאינן כורך המציאות. בכל הנוגע להחלטה שאתם צריכים לקבל, רצוי לשתף את הסובבים אתכם בלבטים בהם אתם מתחבטים. שיתוף פעולה הרמוני עם הסובבים אתכם יוביל לתוצאות טובות. זוגיות: מחלוקת וחוסר הסכמה גרמו לריחוק מסוים. השבוע יש לכם הזדמנות נהדרת להתפייס, להבין, להתגמש, לשתף ולאהוב. לאלו מכם שיבחרו לעשות זאת צפוי שינוי מרענן שיכול להביא לביסוס הקשר ע"י הסכמה, נישואין ואפילו הבאת ילד לעולם. שבוע מבורך, חג נטיעות שמח והשם אתכם!!  

הכוונה רוחנית: היהדות שואבת את הגדרת הטוב מן התורה אשר מתארת לנו כיצד צריך לנהוג האדם הטוב כלפי חבריו, משפחתו והחברה בכלל. טוב-לב הוא אדיבות, הגינות, יושר ונאמנות לקב"ה ולעצמכם. זכרו! דרך ארץ קדמה לתורה. 

דלי:

המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הוא הצורך בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם אך הבולט מכולם, קשור בעבודה, התפתחות מקצועית ויעוד. תוכניות ומהלכים שהתרחשו לאחרונה אצל רבים מבני מזל דלי, גזלו מכם אנרגיה רבה והעומס והאחריות שמוטלים על כתפיכם גורמים לכך שלעיתים אתם חסרי סבלנות לדרישותיהם של הסובבים אתכם. כולי אמונה שהתחברות לחשיבה חיובית תסייע בידכם לראות את הדברים באור שונה שבעקבותיו תוכלו לבצע את המוטל עליכם ביתר הצלחה. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת. בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. יחד עם זאת חשוב לציין שעשייתכם, יכולה לגרור מבטי קנאה והסובבים אתכם. לכן חשוב להקפיד על צניעות, שתיקה וענווה. בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל. הקפידו על תחזוקה מונעת ובצעו תיקונים כאלה ואחרים. זוגיות: מאבקי כבוד יצרו בלבכם אפאטיות זוגית והתחושה שמה שיהיה יהיה, מובילה את הקשר שבו אתם מצויים למבוי סתום שבו שני הצדדים אינם נוהגים בהיגיון. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים ישפרו את התקשורת המילולית הקיימת. נסו להתעלות מעל עלבון או כעס גילוי בגרות שכזו יאפשר לכם להניע תהליך של דו שיח. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח, חג טו' בשבט שמח ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: יש ביטוי בפרקי אבות: "איזהו עשיר? השמח בחלקו". הכרת תודה היא, אם כן, מצב של בחירה. זו בחירה לראות בכל מצב גם את מה שטוב בו. בכל מצב, גם הקשה ביותר, יש דברים שניתן להודות עליהם. שום דבר טוב הוא לא טריוויאלי- האנשים שיש לנו בחיים, משפחה, חברים, בריאות פיזית ונפשית, הרווחה היחסית, ההתקדמות שאנו עושים בכל תחומי החיים. כל "מתנה" שאנו מקבלים מהיקום או נותנים לעצמנו היא סיבה לחגיגה. הכרת תודה מחזירה אותנו לפרופורציות, נותנת שקט נפשי, ומעניקה תחושה שבסך הכל החיים שלנו בסדר, אם לא יותר מכך. 

דגים:

המוטיב בשבוע הקרוב הקרוב מלמד על תחושות של דכדוך, עייפות נפשית ואף נטייה לרחמים עצמים. תכליתו של השבוע הקרוב הוא היכולת שלכם להתמקד בחצי הכוס המלאה. זה נכון שלעיתים שקשה לכם ושסביבכם יש הרבה דברים שצריך לסדר והחיים לא קלים וכואב לכם פה ושם אך הימנעות מחשיבה שלילית והתמקדות בדברים הטובים שמקיפים אתכם והיכולת לראות את הכול לטובה תסייע בידכם להיחלץ מתהליך הדכדוך ששורה עליכם. בבית: הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם. עבודה: תחושת אכזבה, חוסר חשק ואפילו מועקה. תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק כבר איננה מספקת ורבים מכם חשים חוסר ודאות בכול הקשור לעבודתם. לאלו מכם שלאחרונה פוטרו, אל יפלו פניכם, חשיבה אחרת יכולה ב"ה מעז להוציא מתוק לכן, אל ייאוש הרימו ראש וזיכרו, שאלוהים תמיד אתכם. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קירבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. במידה וגם כאן תשכילו להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם תוכלו מעז להוציא מתוק. לרווקים: אכזבה ממערכת יחסים גורמת לאווירה פיסימית. בריאות: טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי. הציטוט השבועי: "אמונה – אינה לא רגש ולא שכל, אלא גילוי עצמי היותר יסודי של מהות הנשמה"- הרב קוק. שבוע מבורך, חג נטיעות שמח, ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: לעולם לא תוכלו להשיג שלווה על ידי כניעה לגוף, נשמתכם פשוט לא תוותר. לכן הדרך היחידה לנצח היא לגרום לגוף לרצות את מה שהנשמה רוצה! 

ברוך אתה ה'… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה". 

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם. 
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ. 
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם. 
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.  

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!   

בענווה, בשלווה ובעין טובה 

עוזי הכוהן 

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן