כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אושר להפקדה: צרפתי צבי ובניו פרויקט התחדשות עירונית חדש בראשון לציון שיכלול 450 יח"ד

במסגרת הפרויקט תפנה החברה 136 יח"ד קיימות ב-3 בתים משותפים

אושר להפקדה: צרפתי צבי ובניו פרויקט התחדשות עירונית חדש בראשון לציון שיכלול 450 יח"ד

חברת צרפתי צבי ובניו יוצאת לדרך עם פרויקט התחדשות עירונית חדש בראשון לציון, במסגרתו תבנה 450 יח"ד חדשות ברחוב ירושלים. החברה קיבלה לאחרונה אישור הפקדה בתנאים מהוועדה המקומית. מדובר באחד מהפרויקטים הראשונים של פינוי בינוי שאושרו במרכז העיר.

במסגרת הפרויקט תפנה החברה 136 יח"ד קיימות ב-3 בתים משותפים ברחובות ירושלים ובית לחם, מבני שיכון ישנים בני 3 ו-4 קומות. שטח התוכנית הוא כ-15 דונם, וגבולותיו ברחוב ירושלים 50-66 ורחוב בית לחם 12-14.

הבנייה החדשה תכלול 450 דירות בארבעה מגדלים בני כ-30 קומות, בעירוב שימושים שיכלול מגורים, מסחר ותעסוקה. התמהיל יכלול דירות 3, 4, ו-5 חדרים, וכן דירות פנטהאוז. לכל הדירות תהיה חניה תת קרקעית, מחסן ומרפסת. התמורה לדיירים הוותיקים על פי ההסכם בין היזם לבעלי הדירות, תכלול תוספת מטרים משמעותית לגודל הדירה, חניה צמודה, מרפסת של 12 מ"ר וכמובן ממ"ד. אדריכלי הפרויקט הם אמריו מאיוס אדריכלים.

עירוב השימושים בפרויקט יבוא לידי ביטוי בשטחי מסחר, תעסוקה ושטחי ציבור. גודל שטחי המסחר יעמוד על כ-1,500 מ"ר ושטחי התעסוקה על כ-2,000 מ"ר, והם ימוקמו בקומות הראשונות במגדלים, כאשר לשטחים המסחריים יהיו דופן חיצונית לרחוב ירושלים ולגן הזיכרון. עוד תכלול התוכנית שטחי ציבור בהיקף של כ-800 מ"ר, גם הם בקומות הראשונות.

התוכנית שאושרה כוללת שימור של גן הזיכרון ברחוב ירושלים וגינת המשחקים ברחוב בית לחם, שיישארו במקומם הנוכחי לרווחת כל תושבי השכונה והעיר. המעבר של הולכי הרגל המחבר כיום את רחוב בית לחם לרחוב השומר, יישאר גם הוא. במסגרת התוכנית יורחב רחוב בית לחם וייסלל חיבור לרחוב ירושלים.


לדברי משה צרפתי, מנכ"ל משותף של צרפתי צבי ובניו, "מדובר בפרויקט עירוב שימושים גדול במרכז העיר שייערך במסגרת פינוי-בינוי. שימור הגינה בלב המתחם היה אתגר תכנוני לא פשוט אבל הצלחנו לעמוד בו, לרווחת הדיירים הקיימים ואלה שיתווספו. כפי שקורה לעתים רבות, הפרויקט עבר שינויים רבים במהלך הדרך לאישורו, ביניהם הפחתה משמעותית בכמות יחידות הדיור שאושרו לבנייה. הדיירים יקבלו כמובן את מלוא התמורות הגבוהות בהתאם לחוזה שנחתם בין הצדדים על אף הירידה בכמות הדירות הכללית שאושרה לבנייה. פינוי בינוי משרת את הדיירים הקיימים בצורה מיטבית, עם הריסה ובנייה של המתחם כולו והוספת מסחר, תעסוקה ושירותים ציבוריים, באופן שיתאים לצרכי התושבים ויספק להם מגורים במתחם מעודכן ומודרני".

צרפתי צבי ובניו היא חברה ציבורית בעלת ותק של כ-50 שנה, חברה משפחתית הבונה פרויקטים במגוון תחומים – בנייה למגורים, בנייה חדשה והתחדשות עירונית לסוגיה, פרויקטים מניבים של נדל"ן מסחרי ותעסוקה בשורה של מיקומים באזורי הביקוש במרכז הארץ. החברה משווקת כיום בין היתר פרויקטים של התחדשות עירונית באזור, רעננה ובת ים, ופרויקטים של בנייה חדשה למגורים בבאר יעקב, ראשון לציון וחולון, פרויקטים של משרדים ותעסוקה בראשון לציון, חולון, נס ציונה והוד השרון ועוד.

קרדיט תמונה:AAstudio

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem