כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נתפס על חם לאחר שהתקין מצלמות נסתרות בחדר מקלחת ושירותים במקום עבודתו ובבית פרטי בו התארח

מה עלה בגורלו? כל הפרטים בכתבה

נתפס על חם לאחר שהתקין מצלמות נסתרות בחדר מקלחת ושירותים במקום עבודתו ובבית פרטי בו התארח

החשוד נתפס והוגש נגדו כתב אישום לאחר שהתקין מצלמות נסתרות בחדר מקלחת ושירותים במקום עבודתו ובבית פרטי בו התארח.

מכתב האישום שהגישה עו"ד אריאל גטניו עולה כי החשוד, שעבד כראש צוות בחברת הייטק , התקין מצלמה נסתרת בחדר מקלחת ושירותים שנמצא בקומת משרדו, וצילם למעלה מ-20 עובדים בעירום מלא או במצבים אינטימיים, ביניהן 10 נשים שאחת מהן עובדת בכפיפות אליו.

החשוד העביר את הסרטונים למחשבו האישי תוך שהוא מסדר אותם לתיקיות בשמן של הנשים המצולמות ומנפה סרטונים בהם הופיעו גברים בלבד. במקביל, התקין החשוד מצלמה זהה בבית מגורים בו ביקר, בעזרתה צילם את באי הבית, ביניהם קטינים, כשהם מתלבשים ומתארגנים, במצבים אינטימיים ובעירום. החשוד שמר את סרטוני העירום על מחשבו האישי.

לאחר שהמצלמה במקום עבודתו נותקה על ידי אחד העובדים, העביר החשוד את אחת המצלמות שהותקנה בבית הפרטי למקום עבודתו ובעזרתה צילם מספר עובדים נוספים במצבים אינטימיים ובעירום מלא.

בנוסף, כאשר מתלוננת להם היכרות מוקדמת ביקשה את עזרתו הטכנולוגית של החשוד, הוא נכנס לאלבום התמונות בטלפון שלה ושלח לעצמו בוואצאפ תמונות רבות של בחורה צעירה (2004) בין היתר כשהיא בחוף הים, לבושה בבגד ים ביקיני.


כתב האישום (מצ"ב) הוגש בהסכמה ולאחר ניהול משא ומתן בין הצדדים. במסגרת ההסכמות צפוי החשוד להודות בכתב האישום המייחס לו ריבוי עבירות של מעשים מגונים, פגיעה בפרטיות, האזנות סתר וחדירה לחומר מחשב. הצדדים לא הגיעו להסכמות בנוגע לעונש אליו יעתרו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem