כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מסיבת פורים בקייטרינג מונייר

טור הקולינריה של רואי פרסול

מסיבת פורים בקייטרינג מונייר-טור הקולינריה של רואי פרסול

קייטרינג מונייר מציע לרגל חג פורים מגשי אוזני המן מפנקים, בטעמים אקזוטיים כמו לימון, פרג, לוטוס בייגלה מלוח, שוקולד פאדג', ועוד – לצד מנות מיוחדות שהתחפשו: המבורגר מתוק ופחזנית מלוחה, קוקטיילים מסקרנים בליווי ערכת עיצוב שולחן שתעשה לכם שמח.

הפעם קייטרינג מונייר, הקייטרינג האיכותי והוותיק – התעלו על עצמם. לרגל חג הפורים המתקרב הכינו עבורכם תפריט שיעשה לכם שמח בפה, ושמח בלב – עם אוזני המן בטעמים מטורפים ורעננים שעוד לא טעמתם, פעילות מגניבה לעובדים ומנות מיוחדות שהתחפשו לכבוד החג.

ישבנו לשיחה מתוקה עם המנכ"ל והבעלים של מונייר, רפאל טרגן, כדי לנסות להבין מה הפך את הקייטרינג הראשל"צי שחגג השנה 15 שנות מצוינות קולינרית, לאחד המובילים בארץ.

"מה שמיוחד בקייטרינג שלנו", מספר רפאל, "זה שאתה יכול גם להזמין את הכיבוד עצמו, של מגשים מלוחים ומתוקים, וגם מקבל צוות שלנו שמגיע לאירוע, מסדר את הכיבוד ומעצב את השולחנות. ואנחנו גם יוצרים תוכן".

איזה תוכן?


"למשל בפורים יש לנו משחק בשיתוף האורחים שקשור בפחזניות. יצרנו מגש שנקרא 'הפחזניות שהתחפשו' לפחזניות מלוחות עם מטבלים מלוחים. או המבורגר שהתחפש לקינוח – לחמניית בריוש, "קציצה" משוקולד כשבמקום קטשופ יש ריבה. מוכרים חוויה".

אז בפורים הקרוב תוכלו למצוא שלל אוזני המן מרהיבים, בעבודת יד, מבצק פריך משגע, בטעמים מיוחדים, כמו לימון, פרג, לוטוס בייגלה מלוח, שוקולד פאדג', פטל, פיסטוק ואוראו לצד מגש מיקס אוזני המן מלוחים (שני טעמים) בטטה וחציל, ומטבלים: רוטב יוגורט וסלסה.

ניתן להזמין בשילוב קוקטיילים מיוחדים מבית ספיסהאוס וערכת עיצוב שולחן מושלמת, הכוללת ראנר מעוצב למרכז שולחן, מסכות, רעשנים מעץ, שלושה פלייסמיטים עם משפטים ברוח החג – ועוד.

"אנחנו מאמינים במנות קטנות בגיוון גדול", אומר רפאל. "הקטנו את הסופגניות ועכשיו אנחנו מקטינים את אוזני ההמן. זה פינגר פוד ששומר על האלגנטיות והצבע של האירוע, אסתטי ומושקע".

אז אם אתם מתלבטים איך להפוך את מסיבת חג הפורים במשרד או בבית השנה לשונה מכל שנה אחרת או לפנק במשלוח מנות מושקע קייטרינג מונייר הוא הפתרון.

מחירים: אוזני המן מתוק בטעמים מושחתים פיסטוק פטל לימון לוטוס בייגלה מלוח ועוד 36 יח' 169 ₪, מגש אוזני המן מלוח 20 יח' עם מטבל טחינה וסלסה 168 ₪, פחזניה שהתחפשה במילוי קרם גבינה ותירס לצד מתבלים 180 ₪, המבורגר שהתחפש 12 יח' 182 ₪.

חנות המפעל היא פטיסרי קסום שנראה כמו תפאורה של סרט צרפתי רומנטי, אבל אם נבצר מכם להגיע, ניתן להזמין דרך האתר: www.munier.co.il בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ / חנות המפעל: יוסף ספיר 7, ראשון לציון. הכשר בד"צ מטעם בד"צ בית יוסף.

צילום אפיק גבאי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן