כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הותר לפרסום: האבא פרסם חומרי תועבה

כל הפרטים על הפרשה המזעזעת בכתבה

הותר לפרסום: האבא פרסם חומרי תועבה

שוטרי יחידה 105 בלהב 433 המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת, עצרו השבוע חשוד בחשד לפרסום חומר תועבה של בנו בן ה-8. מעצרו של החשוד הוארך היום בבית המשפט

לפני כחודשיים התקבל ביחידה 105 בלהב 433 מידע ממנו עלה חשד לפעילות פלילית ברשת אפלה ופרסום חומר תועבה של קטין. שוטרי היחידה הצליחו לאתר חשוד, בן 42 בחשד להפצת תמונות תועבה של בנו בן ה-8 והוא נעצר השבוע והובא לחקירה במשרדי היחידה.

בדיון שהתקבל היום בבימ"ש השלום בראשל"צ הוארך מעצרו של החשוד ב-5 ימים נוספים ועד ליום 26.2.23.

ממשטרת ישראל נמסר:

המטה הלאומי 105 פועל להגנה על ילדים ונוער ברשת וכולל בין היתר את מוקד 105 הפועל 24/7. המוקד משלב פעילות משטרתית במאבק באלימות בילדים ונוער ברשת וכולל דסק שותפויות אזרחי בהובלת המשרד לביטחון לאומי ונציגות משרד החינוך, משרד הבריאות ומשרד הרווחה. המוקד מעניק טיפול ייחודי והוליסטי בהתאמה רב תרבותית לקטינים שנפגעו ברשת.


במטה הלאומי 105 פועלים מפלג חקירות ומפלג מודיעין המפעילים כלים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט; וכן אגף אזרחי העוסק במניעה, קהילה, הסברה, מידע ומחקר ועוד. אנו קוראים לכל מי שנפגע או היה עד לפגיעה בקטינים ברשת לפנות למוקד 105 הפועל 24/7.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן