כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שופרסל בהודעה חריגה ללקוחותיה

תבדקו טוב את החשבונית שקיבלתם בסיום הקנייה

שופרסל בהודעה חריגה ללקוחותיה

שופרסל מבקשת להודיע ללקוחותיה, כי "לאור עדכון שקיבלנו מחברת התשלומים Hyp (קרדיט גארד לשעבר) אשר מספקת שרותי תשלום לשופרסל ובתי עסק נוספים, בשל תקלה ארצית שקרתה אצלם, נרשמו חיובים עתידיים כפולים בגין אותה עסקה לחלק מלקוחות שופרסל אונליין והשירותים הדיגיטליים.

חיובים אלו לא בוצעו בפועל עד כה וספק התשלומים פועל כעת על מנת שלא יבוצעו חיובים נוספים מעבר להזמנה המקורית.

שופרסל פועלת אל מול Hyp בכדי לוודא את תיקון התקלה על ידי ספק התשלומים מול חברות כרטיסי האשראי, כך שבפועל לקוחות שופרסל לא יחוייבו בכל חיוב מעבר לחיוב המקורי.

אנו מתנצלים על אי הנוחות".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן