כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חילוץ דרמטי בחניון בחולון

צפו בסרטון האירוע שיכול לקרות לכל אחד מאתנו

חילוץ דרמטי בחניון בחולון

אתמול (חמישי) בשעה 17:27, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנה וחצי שננעל ברכב בשגגה לעיני אמו, בחניון תת קרקעי ברחוב המרכבה, בחולון.

נתנאל צונץ, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והעביר קריאה בקבוצת החירום. יהודה אדמוני ומאור חודאדאד, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הפעוט בשלום, וללא גרימת נזק לרכב.

יהודה מספר: "בדיוק חזרתי הביתה מיום עבודה בבית הספר, כשלפתע התקבלה קריאת החירום. הכתובת שהתקבלה היתה במרחק של ארבע דקות נסיעה ממני. לא התמהמתי, ומיד יצאתי בנסיעה למקום. בדרך שוחחתי עם האמא, שהיתה לחוצה ורצתה לשבור את חלון הרכב. כשהגעתי היתה המולה סביב הרכב, ומעט חשוך כיוון שמדובר בחניון תת קרקעי. מיד התחלתי בפעולות החילוץ, כשמאור מצטרף אליי, ויחד הצלחנו לחלץ את הפעוט בבטחה. האמא הודתה לנו על מהירות ההגעה והחילוץ, ושיבחה את הארגון על השירות. תחושת סיפוק נפלאה. כמו בכל חילוץ מרכב נעול, כשהדלת נפתחת, השמחה אמיתית וגדולה".

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

קרדיט תיעוד: ידידים


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן