כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מי זה? מי זה? מי זה? מי זה?

מקבלי שירות, אנשים עם מוגבלות, במרכז קשת בחולון,החליטו לחגוג את פורים בגרסת "הזמר במסיכה"

מי זה? מי זה? מי זה? מי זה?

מקבלי שירות, אנשים עם מוגבלות, במרכז קשת בחולון,החליטו לחגוג את פורים בגרסת "הזמר במסיכה"

בסוף השבוע האחרון חגגו במרכז קשת חולון נשף פורים יצירתי במיוחד בפורמט של "הזמר במסכה". החגיגה היא פרי עבודה מאומצת של מקבלי השירות במרכז, אנשים עם מוגבלות, אשר במשך 3 חודשים הכינו בליווי הצוותים המקצועיים סדרת תחפושות המתאימות לפורמט הטלוויזיה כאשר ברגע השיא עלו לבמה ושרו. איש הטלוויזיה והמנחה עדו רוזנבלום, אשר נחשף למיזם שלח ברכה מצולמת ומרגשת. מרכז קשת בחולון, מופעל על-ידי עמותת אלווין ישראל בתמיכת מחלקת הרווחה בעיריית חולון ובפיקוח משרד הרווחה והביטחון החברתי, מיועד לצעירים בגילאי 21+, עם מוגבלות קוגניטיבית, ומקנה להם הרגלי עבודה והכשרה לחיים בקהילה והשתלבות בשוק העבודה החופשי לצד פעילויות רבות ומגוונות.

שרית מיכאלי, מדריכה מובילה באלווין ישראל שיזמה והפיקה את הפרוייקט: "האירוע היה מרגש לכולם אולם התהליך היה מרגש אף יותר. בשנה שעברה התחלנו במסורת של מסיבת פורים בגרסה "המיוחדת" של אלווין לתוכנית הזמר במסיכה. בתהליך העבודה נבחרו על ידי מקבלי השירות הדמויות עליהן יעבדו ובכשרון רב והמון שעות יצירה יצרו בעזרת צוות המרכז את הדמויות בשימוש בחומרים מגוונים וטכניקות רבות, זאת לצד אימונים בשירה. אני רוצה להודות לדיג'י רותם בן יצחק והצלם דן בדולסקו אשר נרתמו לאירוע בהתנדבות ולעובדי חברת חשמל וצוות הרווחה של עיריית חולון על שיתוף פעולה רב שנים מכל הלב".

גלי, מקבלת שירות במרכז קשת אשר גילמה את הערפד :"כמה מרגש היה!, נכנסתי לתוך התחפושת והדמות אותה הכנתי כבר המון זמן יחד עם המדריכות בקשת, שרתי לחברים שלי והם לא הצליחו לגלות שזאת אני. אני אוהבת את חג פורים ואוהב את האווירה השמחה. פורים עוד מעט נגמר ואני והחברים שלי כבר מחכים לפעם הבאה. התרגשתי ממש כשעדו המנחה של התוכנית בטלוויזיה שלח לנו ברכה".

קרדיט: אלווין ישראל.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן