כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פרויקט 'תחפושות מתגשמות' של HIT מכון טכנולוגי חולון

סטודנטים לתואר ראשון בעיצוב תעשייתי הלומדים בHIT מכון טכנולוגי חולון מתגייסים ומייצרים תחפושות מיוחדות לילדים עם מוגבלות, כך הליכונים הופכים למטוסים, וכסאות גלגלים הופכים לכבאיות

כמדי שנה, סטודנטים לתואר ראשון בעיצוב תעשייתי הלומדים בHIT מכון טכנולוגי חולון מתגייסים ומייצרים תחפושות מיוחדות לילדים עם מוגבלות, כך הליכונים הופכים למטוסים, וכסאות גלגלים הופכים לכבאיות.

התחפושות מיוצרות במסגרת פרויקט 'תחפושות מתגשמות' אשר חל מדי חג פורים ומתקיים השנה בפעם ה-8 ברציפות. הפרויקט נוסד במסגרת שיתוף פעולה עם בית איזי שפירא אך עקב הצלחתו, השנה הוא התרחב והתקיים גם בבית הספר הרצפלד בחולון השייך לחינוך המיוחד אשר חיפש עשרות ילדים בגילי 6-12.

במסגרת המיזם, הסטודנטים נפגשים עם הילדים, מחליטים עם הילדים על התחפושת, מודדים את כלי העזר שיהוו את שלד התחפושת ובמשך שבועות עמלים שעות ארוכות לאחר ימי לימודים כדי להכינם. אתמול (א', 5.3) הגיעו הסטודנטים עם התחפושות הסופיות וחיפשו בפעם הראשונה את הילדים.

ד"ר לימור סהר ענבר, דיקנית הסטודנטים, HIT מכון טכנולוגי חולון: "בית ספר הרצפלד הצטרף השנה לפרויקט תחפושות מתגשמות המתקיים זו השנה השמינית.
הזכות שלנו היא לראות את השמחה והאור בעיניים של הילדים שהסטודנטים יצרו עבורם תחפושת המגשימה להם חלום.
אני מברכת על שיתוף הפעולה החדש שנוצר עם בית ספר הרצפלד הפועל מתוך רגישות ועם נשמה גדולה, באופן התואם את פעילות הסטודנטים אשר ליוו את התלמידים. תודה להנהלת בית הספר, לתלמידים וההורים, לסטודנטים, למנחת הפרויקט ולאחראית מעורבות חברתית בדקנט הסטודנטים, שתרמו כולם להצלחה."

רונית חדד, רכזת מעורבות חברתית בביה"ס הרצפלד: "התלמידים בביה"ס הרצפלד זכו השנה בחוויה מדהימה בה הסטודנטים המוכשרים מHIT נפגשו ויצרו עימם קשר מרגש ומכיל.
בתהליך יצירה משותף הסטודנטים תיכננו יחד עם התלמידים את התחפושות ונתנו להם את אפשרות הבחירה וההעדפה ע"פי הטעם האישי של כל תלמיד ותלמיד.
הסטודנטים עיצבו עבורם תחפושות מדהימות והתלמידים היו שמחים ונרגשים מאוד להסתובב עם התחפושות ברחבי ביה"ס."


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem