כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תלמידי בית הספר שער האריות יצאו למחאה סביבתית

כל הפרטים במדור החינוך של goitem

תלמידי בית הספר שער האריות יצאו למחאה סביבתית

בימים של הפגנות ומחאות גם תלמידי שכבת ו' בבית הספר שער האריות, בניהולה של רוית בקרמן, יצאו למחאה והפגינו לשם העלאת המודעות לאיכות הסביבה ולקיימות.

במסגרת מיזם הלמידה באמצעות פרויקטים (PBL) התלמידים חקרו את השפעת האדם על הסביבה ועל כדור הארץ, כאשר הכיתות חולקו לחמש קבוצות וכל קבוצה חקרה תחום אחר: התחממות גלובלית, משבר המים, אפקט גז החממה, החור באוזון והמסת קרחונים. בתום שלבי החקר, יצאו התלמידים לביקור בפארק אריאל שרון, צפו בהצגה "גרטה"  ונחשפו למחאות חברתיות גדולות. בשלב תוצר הביניים, הם הכינו סרטונים שמסבירים לקהילת בית הספר את השפעת בני האדם על ההתחממות הגלובלית והזמינו אותם לבוא ולהפגין עמם.

באחרונה, התלמידים והמחנכים זיו, דניאלה ושלומית יצאו לפעילות המחאה, כשהם מצוידים בשלטים ובחולצות, וצעדו בתהלוכה מבית הספר אל רחבת המדיטק, בקריאות: "העם דורש צדק סביבתי". בדרכם שוחחו עם עוברי אורח סקרנים והסבירו להם על אודות מחאתם החשובה. בהמשך, הזמינו את הוריהם לבית הספר וחלקו עמם את חוויותיהם מהתהליך החינוכי.

צילום: בית הספר שער האריות, חולון


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem