כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

דרמה ענקית ברחוב הנרייטה סולד בבת ים

כל הפרטים בחדשות בת ים goitem

דרמה ענקית ברחוב הנרייטה סולד בבת ים

היום (שני) בשעה 07:36 קיבל אלימלך רייך, מוקדן ידידים, קריאה אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב הנרייטה סולד בבת ים.

שרון קמחגי ואור עמר, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

שרון מספר: "הייתי בדרכים בקרבת מקום כשהתקבלה קריאת החירום. מיהרתי להגיע למקום, והתחלתי בפעולות החילוץ. החילוץ היה מורכב, עקב השתקפות השמש שהקשתה על הראיה, ומוט הפתיחה שהתעקם לי. גם הילד היה קצת לחוץ, ולא הבין מי אני. חייכתי ודיברתי אליו, ולמרות הקשיים ובנחישות גדולה, יחד עם אור, הצלחנו לחלץ את הילד בשלום. האמא התרגשה מאוד והודתה לנו מקרב הלב. מרגש מאוד לחלץ ילד, תחושה מדהימה שאין כמותה".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה של נעילת דלת רכב יש ליצור קשר עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

קרדיט תיעוד: ידידים


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן