כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סקר הדירות והמבנים של הלמ"ס: כמות הדירות בבת ים עלתה ב-5% בלבד מאז 2012

למ"ס: מלאי הדירות בעיר בת ים – כ-53 אלף – תוספת של כ-2,400 דירות בעשור

סקר הדירות והמבנים של הלמ"ס: כמות הדירות בבת ים עלתה ב-5% בלבד מאז 2012

כמות הדירות בעיר בת -ים עומדת על כ-53 אלף יח"ד – כך עולה מניתוח סקר הדירות והמבנים שפירסמה הלמ"ס לשנת 2022. מדובר בתוספת של 2,384 אלף דירות בלבד בעשור האחרון (מאז 2012), אז כמות הדירות בעיר עמדה על כ-50.6 אלף, ובאחוזים מדובר על תוספת של 5% בתקופה זו.

הלמ"ס מפרסמת זו השנה השנייה את סקר הדירות והמבנים בישראל, הבוחן את מצאי הדירות הקיים בערים ובמועצות המקומיות בישראל נכון ליולי 2022, ושופך אור על המחסור הרב-שנתי בדירות בערים רבות בישראל. הסקר מודד את כמות הדירות שנוספו בכל שנה מאז 2012 בהתבסס על נתוני תשלום הארנונה של הרשויות המקומיות.

לדברי דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלים חברת שיווק הנדל"ן דרא המשווקת פרויקטים בבת-ים, "העיר בת-ים היא אחת מהערים המתחדשות בישראל בשנים האחרונות, נבנות בה שכונות מגורים חדשות בין השאר על קו הים, שטחי תעסוקה, אזורי מסחר ובילוי, מוסדות ציבור וחינוך ועוד. יחד עם זאת, במבט על העשור האחרון – תוספת הדירות בעיר נמוכה מאוד, במיוחד ביחס לביקוש הגבוה. פתיחת הקו האדום של הרכבת הקלה תוסיף הרבה לקרנה של העיר ואני צופה שהפיתוח יימשך גם בשנים הבאות".

אבי זיתוני, מנכ"ל חברת א.זיתוני הבונה את פרויקט "פארק הים" בבת ים, "אחת השכונות החדשות הנבנות בעיר, בקו ראשון לים, היא שכונת פארק הים בדרום מערב נתניה, שצפויה להוסיף לעיר כ-4,000 יחידות דיור. רובע המגורים החדש יכלול מרכזי בילוי ופנאי, תעסוקה ומסחר, מתחם מלונות, פארק חוף, מרכז אקדמי, מרכז ספורט חדשני, מבני ציבור ותרבות ועוד. אנו בונים שני מגדלי מגורים בני 29 קומות ובהם 226 דירות הצופות לים בראש שדרת המגדלים אשר במרכזה פארק ירוק. השכונה זכתה לכינוי 'שכונת העתיד', והיא תשפר את העיר בת ים כולה".


ברמה ארצית, ישנן בישראל כ-2.85 מיליון דירות למגורים – תוספת של 52 אלף דירות לעומת 2021 (1.9%). מדובר על תוספת של 458 אלף דירות (22%) בעשור מאז שנת 2012. האחוז הגדול ביותר של הדירות נמצא במחוז המרכז (25%), ותל אביב (20%), בעוד שבמחוז הצפון רק 15%, במחוז חיפה 13.5%, במחוז דרום 13.2% ו-10.3% במחוז ירושלים.

אבי זיתוני בפארק הים בת ים קרדיט 3division

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן