כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יועצת חינוכית: "אני לא יודעת אם תלמיד יתאבד במשמרת שלי

כל הפרטים באתר goitem.co.il

יועצת חינוכית: "אני לא יודעת אם תלמיד יתאבד במשמרת שלי. יש לי רק 1.7 שעות שבועיות לכיתה והרבה פעמים אני נאלצת לומר לתלמידים שאין לי זמן עבורם"

יו"ר ועדת החינוך ח"כ יוסף טייב: דרוש שיפור מיידי

ועדת החינוך, התרבות והספורט בראשות חבר הכנסת יוסף טייב התכנסה אמש (שני) לדיון בנושא היועצים החינוכיים במערכת החינוך. בדיון עלו סוגיות של מחסור, הכשרה, איוש תקנים ותנאי שכר. יועצת החינוכית שהשתתפה בדיון שיתפה את הנוכחים בתסכול ובחשש הגדול שלה: "יש לי 1.7 שעות שבועיות בסך הכל ואני אחראית על יותר מ-600 תלמידים. הרבה פעמים באים אלי תלמידים שאני נאלצת לומר להם שאין לי זמן. ילד שמוצף רגשית אינו פנוי ללמידה. צריך להרחיב את תקני היועצים. התקן שלי בתיכון לא מספיק ואני לא מצליחה לעשות את העבודה שלי כמו שצריך. אני לא יודעת אם תלמידים יתאבדו במשמרת שלי." עוד התברר בדיון כי ישנו חוסר של 125 יועצים חינוכיים בבתי הספר.

יו"ר הוועדה ח"כ יוסף טייב: "הצורך ביועצים החינוכיים הוא הכרחי ודרוש שיפור מיידי בתנאים שלהם, כמו גם במעמד שלהם במערכת החינוך."

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן